Skravletråd :)

Skal prøve og gjemme meg under kontorpulten så jeg kan få sove litt ekstra :P

Hva med deg?
Hehe, høres ut som en god plan!

Ikke noe spennende her, er stort sett lille som styrer dagen. Kanskje vi skal prøve å få gått en ekstra lang tur så jeg kan gå av meg resten av babyvekten før dåpen :p

Hehe, høres ut som en god plan!

Ikke noe spennende her, er stort sett lille som styrer dagen. Kanskje vi skal prøve å få gått en ekstra lang tur så jeg kan gå av meg resten av babyvekten før dåpen :p
Jeg skal bare være på jobb i 3,5 time men det er fortsatt for lenge :P

Så flinke dere er med tur!

Jeg skal bare være på jobb i 3,5 time men det er fortsatt for lenge :P

Så flinke dere er med tur!

Er lenge nok det ja :p

Prøver å gå litt tur hver dag, men er ikke alltid jeg gidder å gå så langt.. :p gikk ca 12 km en dag da, godt fornøyd med det. :D

Ja god morgen jenter!! Denne dagen kommer til å blir TUNG kjenner jeg. Sleit sikkerlig med å stå opp i dag!

Ja god morgen jenter!! Denne dagen kommer til å blir TUNG kjenner jeg. Sleit sikkerlig med å stå opp i dag!
Det er ikke noe kjekt! Ligger fortsatt og er lite lysten på å krype ut av denne varme dynen. Poden ser barne-tv og ropte akkurat at han var sulten... Så får vell stå opp!

Hāper bare det varer!:) hun er bare litt over 5 uker:)
Min har vært sånn siden fødsel, men når hun gikk gjennom det første utviklingsspranget ville hun ikke sove om natten mer. Det gikk over da, og nå er det sånn som det var igjen. Så kan sikkert komme og gå litt, men noen har jo bare et godt sovehjerte. Håper det fortsetter for oss begge. :)

Skal til fotografen for magebilder i dag :D weeeee!!

Ååå heldig! Skulle ønske jeg hadde gjort det når jeg var gravid og, er så fint å se tilbake på!

Du bor jo og i Bergen, right? Kanskje du kan anbefale en fotograf hvis du blir fornøyd? Vurderer å ønske meg gavekort hos fotograf til dåpen :)

Det er ikke noe kjekt! Ligger fortsatt og er lite lysten på å krype ut av denne varme dynen. Poden ser barne-tv og ropte akkurat at han var sulten... Så får vell stå opp!
Jeg sitter i stua å prøver å fatte mot til å hive meg rundt.

Min er 10 uker på torsdag, må vekke henne for at hun skal få mat. :p Hun sovner av seg selv alene på rommet, og sover hele natten. Skikkelig luksus, men hun har lagt på seg så lite, så er greit at hun får litt mat på natten og.

Snorking er noe ordentlig drit ja! Her sover mannen på sofaen på jobbdager, så slipper heldigvis unna :D

Min har sovet på gjesterommet han, men ikke nå lenger. Angrer bittelitt på den avgjørelsen, men men.

Min har vært sånn siden fødsel, men når hun gikk gjennom det første utviklingsspranget ville hun ikke sove om natten mer. Det gikk over da, og nå er det sånn som det var igjen. Så kan sikkert komme og gå litt, men noen har jo bare et godt sovehjerte. Håper det fortsetter for oss begge. :)
Hvordan merker man utviklingsspranget? Er ikke det rundt 5-6 uker?

God morgen :) jeg har tydeligvis vært fryktelig sliten, for jeg sovna med frøkna i går og står opp nå :p

Supert :) Greit med litt inspirasjon i matveien
Nå har vi ikk akkurat spikret ukens meny men noe ala dette her tenker jeg det blir:

Pannekaker
Kyllingwok
en eller annen fiskerett, forhåpentligvis grilla laks;)
Spaghettig og kjøttdeig
Pizza
Hva kengubarnet skal lage den ene dagen vet jeg ikke,har glemt å spørre

Back
Topp