Uff, kjenner til det problemet..Er våken nå.
Har amma, og så holder mannen meg våken med snorkinga si![]()
Tror kroppen min har vendt seg til lite søvn, klarer ikke sove på natten lenger, selv om lillemor sover natten gjennom..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, kjenner til det problemet..Er våken nå.
Har amma, og så holder mannen meg våken med snorkinga si![]()
Uff, kjenner til det problemet..
Tror kroppen min har vendt seg til lite søvn, klarer ikke sove på natten lenger, selv om lillemor sover natten gjennom..
Den er kjip!
Her er lillesøster 1 måned gammel, så blir vekket jevnlig. Kjipt å ikke klare å sovne etter ammingen da.
Haaaater snorking! Så utrolig lei av d rett og slett!
Jeg er våkenNoen som fortsatt er våkne?![]()
Det gjorde hun. Voknet nettopp og fikk litt pupp. Hun sover igjen nåSover lilletulla di?
Min kan gjerne sove 7tMin er 10 uker på torsdag, må vekke henne for at hun skal få mat.Hun sovner av seg selv alene på rommet, og sover hele natten. Skikkelig luksus, men hun har lagt på seg så lite, så er greit at hun får litt mat på natten og.
Snorking er noe ordentlig drit ja! Her sover mannen på sofaen på jobbdager, så slipper heldigvis unna![]()
Men det tolkes lett annerledes når vissvass betyr tullprat, sludder og vrøl.Men når min oppfattelse av ordet vissvass ikke er negativt, men en betegnelse på samtaler som skifter emne ofte, er det jo ikke en negativ kommentar fra min side![]()
Ja det er santFår håpe hun kommer snart da. Er ikke noe allright å ha det vondtMen dessverre/heldigvis er det nok sånn at de som regel ikke kommer før de er klare.
God morgenGod morgen, forresten. Jeg leste gjennom resten av tråden, men starter dagen herfra.
Trøtt. Men skal på jobb.
Det gjør dere helt sikkert! Og så er det utrolig gøy for ungaGreit å treffe noen med jevnaldrende barn ja
Tenkte vi skulle begynne på babysvømming vi også, kanskje jeg treffer noen der![]()
Min kan gjerne sove 7tdeilig. Men minimum 4t i strekk. Lagt på seg godt så lar henne sove
![]()
Ja, det er fordelen med rolige dagerGreit nok...litt stille da
Men da kan jeg jo titte innom her![]()
Nei dagen er ganske åpen faktiskGod morgen![]()
Noen som har noen spennende planer for dagen?
Oioi! Kanskje det er noe skikkelig på gangJa det er santhar hatt tak i ryggen i natt, og har det enda. Litt vondere nå enn i natt, spent på om de tar seg opp
God morgen! Ikke noe spennende her. Skal bare en tur på butikken, egentligGod morgen![]()
JaOioi! Kanskje det er noe skikkelig på gang![]()
Ja, kan hende det, men det må vel til det også, daJakan også hende det bare er modnings rier eller maserier, får se om de blir kraftigere etterhvert
Skal prøve og gjemme meg under kontorpulten så jeg kan få sove litt ekstraGod morgen![]()