Skravletråd :)

,Grunn god nok

Jeg har noen stroppet fast ute på verandaen jeg.

Jeg bare tar dem ikke løs fordi jeg gidder jo ikke sitte der i "betyrdelig nedbør og mye vind" som yr antyder for ettermiddagen og kvelden
Nei det skjønner jeg, her er det meldt sol ser jeg.

Nei det skjønner jeg, her er det meldt sol ser jeg.

Det har vi hatt på formiddagen, men nå er det slutt på den ja.

Jeg får nappe inn spirene jeg satte ut på verandaen før de blåser avsted, hører jeg....

Neida, men ikke så mye overtid å hente i jobben hans:p bilforretning..

Da så. Da får han komme hjem og spise brødskive da. Jeg antar min snart kommer hjem, så lager vi noe mat, jeg eier ikke matlyst eller inspirasjon eller eneri, og kjølkkenet ser ikke ut, så reelt setter antakelig mannen igang med å vaske opp før det blir noe mat, og da blir det sent, så jeg bør vel bare begynne...

trltt og lei

Hvor bor dere som kan ta ut hagemøler alt?? Her SER det ut som 30+ men er så kaldt så fy @#%%$

Da så. Da får han komme hjem og spise brødskive da. Jeg antar min snart kommer hjem, så lager vi noe mat, jeg eier ikke matlyst eller inspirasjon eller eneri, og kjølkkenet ser ikke ut, så reelt setter antakelig mannen igang med å vaske opp før det blir noe mat, og da blir det sent, så jeg bør vel bare begynne...

trltt og lei
Æsj...kjedelig å styre med sånt:confused:
Håper energien snart kommer tilbake:)

Haha ja det er virkelig tragisk :P ei venninne av meg som bor laaaangt unna så vi sees bare noen få ganger i året spiller også. Så når jeg har hvert der har vi drekt, røyka og spilt hay day til langt på natt haha
Hahahahah :p dere gærne partyjenter altså :p

Back
Topp