Hlrtes i grunn godt ut, skjønner du er mett nå ja.lammelår og kjøttkaker med bønner, gulerot, sopp, blomkål og poteter med tykk brun saus.
Karamellpuding og is til dessert.
kaffe, bløtekake, sjokoladekake og vafler etterpå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hlrtes i grunn godt ut, skjønner du er mett nå ja.lammelår og kjøttkaker med bønner, gulerot, sopp, blomkål og poteter med tykk brun saus.
Karamellpuding og is til dessert.
kaffe, bløtekake, sjokoladekake og vafler etterpå![]()
Bestemor er syk på mat.. står nesten å trøkker det inn i munn på degHlrtes i grunn godt ut, skjønner du er mett nå ja.
Hahaha au da, det hørtes litt slitsomt ut i grunnBestemor er syk på mat.. står nesten å trøkker det inn i munn på deg![]()
Nei, neihar jo ikke akkurat vært vær til å sitte ute da, så hadde faktisk foretrukket litt snø istedenfor vind![]()
Det er det.. Har gått ut fra bestemor EN gang i HELE mitt 30 år lange liv UTEN å spise noe...Hahaha au da, det hørtes litt slitsomt ut i grunn
Haha...du er rar!Åh nei da! Har vært igjennom Drømmehagen tida med storesøster allerede. Er så koselig atte!![]()
Så heldig du er.Tilbake fra middag.. Så mett at jeg ruller. blir ikke mer mat på meg i dag tror jeg![]()
Skal på jobb jeghei damerhva er planene for kvelden
?
huff,, det er ikke noe kjekt. Man blir jo ganske tømt for energi også når man ammer.Så heldig du er.
Jeg fikk så vidt spist litt mellom 2 ammeøkter.
Blir nok litt kveldsmat og kveld tror jeg.
Vi får se hva jeg har lyst på litt senere
skal du på jobb i kveld?Skal på jobb jeg
Du da?
Hva spiste dere?Tilbake fra middag.. Så mett at jeg ruller. blir ikke mer mat på meg i dag tror jeg![]()
Jepp, i nattskal du på jobb i kveld?
alt for myeHva spiste dere?![]()
alt for myeHva spiste dere?![]()
Haha...du er rar!![]()
Ja, det kan du siJa må si vi virkelig har tatt den helt ut da haha![]()
Jeg skulle lage grandis, men den ble sviddalt for mye
Lammelår og kjøttkaker til middag.
Karamellpudding og is til dessert.
Så rundet vi av med kaffe og kaker..
Alt unnagjort på snaue 4 timer. JA VI HAR SPIST HELE TIDEN!
Lammelår og kjøttkaker, den kombinasjonen har jeg ikke hørt før..alt for mye
Lammelår og kjøttkaker til middag.
Karamellpudding og is til dessert.
Så rundet vi av med kaffe og kaker..
Alt unnagjort på snaue 4 timer. JA VI HAR SPIST HELE TIDEN!
gratulerer!Jeg skulle lage grandis, men den ble svidd![]()
var vel egentlig lam som stod på menyen.. Men bestemor er LIVREDD for å få for lite mat.. selv om hun kunne foret en arme...Lammelår og kjøttkaker, den kombinasjonen har jeg ikke hørt før..
Var det du som her om dagen sa deg og kjøkkenet ikke var venner?Jeg skulle lage grandis, men den ble svidd![]()