Ja, det kan du simen så lenge man har det gøy
![]()
Ja det er det viktigste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan du simen så lenge man har det gøy
![]()
Tok en bit og kastet resten. Ikke godtgratulerer!smakte det godt`?
Det var ikke megVar det du som her om dagen sa deg og kjøkkenet ikke var venner?
Dersom det var deg, begynner jeg nå å tro deg![]()
Uff da, håper en gid natt søvn gir deg litt energi.Sliten
Tom i kroppen. Uvel
La meg på senga jeg likegodt.
Men mobilen straks tom for strøm, og ungene må legges
Faren er hjemme da så jeg lar ham styre til han ber om hjelp eller jeg hører at han trenger det. Jeg er helt matt
kjedeliiiiig!!! hva gjør du da??Tok en bit og kastet resten. Ikke godtÖg har ikke noen annen mat i hus heller
![]()
Det kan trenges, i morgen er det jobb. Full fart i ny måned, bilag og avstemning. Egentlig svømming før jobb, men den dropper jeg.Uff da, håper en gid natt søvn gir deg litt energi.
Høres nesten ut som om du også er ved å bli sykSliten
Tom i kroppen. Uvel
La meg på senga jeg likegodt.
Men mobilen straks tom for strøm, og ungene må legges
Faren er hjemme da så jeg lar ham styre til han ber om hjelp eller jeg hører at han trenger det. Jeg er helt matt
Så deilig, hva spiste du?I dag ble middag på Egonmamma inviterte på middag siden hun har bursdag
deilig å slippe matlaging.
Så koselig, daI dag ble middag på Egonmamma inviterte på middag siden hun har bursdag
Jeg vet ikke. Tiltak å kjøre noen plasskjedeliiiiig!!! hva gjør du da??
Ble nachos på meg, var en smule kvalm.. Men godt var detSå deilig, hva spiste du?
Egon har så god matI dag ble middag på Egonmamma inviterte på middag siden hun har bursdag
har dere ingen steder som kjører ut?Jeg vet ikke. Tiltak å kjøre noen plass![]()
Han er bedre enn fryktet. Hoster like ille som meg men ingen an oss har feber.Høres nesten ut som om du også er ved å bli syk
Hvordan er formen til mannen??
Ingen faktiskhar dere ingen steder som kjører ut?
enig der... bor på bygda selvIngen faktiskHåpløst å bo på bygda
![]()
Tror de har noe mat bort på bensinstasjonen da... men jeg har jo pysjamasdag!enig der... bor på bygda selvmen vi har bare 2 min til pizza/gatekjøkken da
![]()