Veldig typiskEr det ikke typisk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig typiskEr det ikke typisk...
IS!!!
Jeg har is i frysen nede....
Det fikk jeg lyst på nå
nei! rulla!!Klarte du å gå etterpå da da?![]()
Fillern, håpte du skulle dra i pysjen jegNeida. Stupte ned i fryseren og fant en kylling som lå og gjemte seg![]()
Ikke jeg heller.Veldig typiskJaja, er ikke så glad i grandis uansett
![]()
Jeg har også i frysen, det fikk jeg yst på.Det har jeg lyst på og, men kjenner at det er en dårlig idé nå![]()
Kloke ordIkke jeg heller.
Kylling er mye bedre![]()
Jeg har også i frysen, det fikk jeg yst på.
Har ikke spist is siden før gutten kom, men til gjengjeld spiste jeg en del mens jeg var gravid.Det har jeg lyst på og, men kjenner at det er en dårlig idé nå![]()
Hehe får se hvem som ender opp med å spise det.Spørs om ikke det blir noen damer som sitter å spiser is nå snart hehe
Jaaaa, det hadde vært kult det.HahaDet gjorde vel du
![]()
Har ikke spist is siden før gutten kom, men til gjengjeld spiste jeg en del mens jeg var gravid.
Kjøpte en ny boks like før han kom som ikke er åpnet enda![]()
Må bare gidde å gå ned førstSpørs om ikke det blir noen damer som sitter å spiser is nå snart hehe
Hehe får se hvem som ender opp med å spise det.
Får bli en annen gangJaaaa, det hadde vært kult det.
Flink du har hvert daSpist en del saftis for å få i meg mere veske de siste mnd gitt
Men nå er det lenge siden jeg har spist det hehe
Helt klart farlig det ja, får se om jeg gidder gå i garasjen og hente is..Ja det er jo farlig når noen nevner noe som er godt for da vil man ha hehe
Har heller noe mer med at jeg rett og slett hadde glemt den..