Hvor ofte har dere prøveegg-periode?Ja, vi hadde det av og til før, det er jo grei mat. Vi har det stort sett når vi har "prøve egg"-periode...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ofte har dere prøveegg-periode?Ja, vi hadde det av og til før, det er jo grei mat. Vi har det stort sett når vi har "prøve egg"-periode...
Vi pleier å ha selvplukkede blåbær med sukkerDeter godt, det.
Hva har dere på pannekakene?
Han er ekstrem![]()
Det høres godt ut, men har aldri tørt å prøveHjemme hos oss hadde vi alltid bacon.
Er nok noe i det, jaTrøtt jeg
Jeg tror drømmehagen er lagd for å¨gjøre folk trøtte
Her er det jo diskusjoner om alt ! For han er i mot nesten altDet skal jeg ikke påstå jeg er da...hehe
Tro meg, det der vil du angre på at du saGleder meg til lillesøster begynner å se Drømmehagen![]()
Orker ikkeDa må du bare lage det da![]()
Jeg synes i grunn ikke det var noe godtDet høres godt ut, men har aldri tørt å prøve
Her er det mannen som lager detOrker ikkeHaha. For det er jo masse jobb
Kanskje litt seinere i kveld. Hadde egentlig tenkt grøt![]()
Vi lager fleskepannekaker. De er litt tykkere og da serveres de med flesk og poteter ved siden avSamme her, mange som bruker smårett bacon ved siden av
Mhm var i grunn det jeg også tenkteTro meg, det der vil du angre på at du sa![]()
Hvorfor ville det ha kostet ham det?(Eeeeegentlig, så er mannen syk i dag. Men overtidstillegg og det hele, det ville "kostet" ham 7000 kr før skatt å være hjemme idag sier han, så det er rett og slett ikke noe alternativ, man har da ikke feber om man bare tar nok paracet....)
Det er det her ogsåHer er det mannen som lager det![]()
Vi har soppstuing med bacon på de første.Vi pleier å ha selvplukkede blåbær med sukker![]()
Hvorfor ville det ha kostet ham det?
Han får vel helligdagtillegg selv om han er syk?
Det har gutta her bestemt at vi skal ha i morgenHer blir det pannekaker til middagm kengubarnet har gledet seg til det i mange dager.
Det er ikke jeg hllerDet er det her ogsåEr ikke noe flink til å snu dem
![]()
Er det han sm lager eller liker han det ikke?Det har gutta her bestemt at vi skal ha i morgen
Til mannens store fortvilelse![]()