Skravletråd :)

Om de bare prater med hverandre er det jo ikke noe poeng i å besøke noen, men ellers mener jeg liskom at besøk i prinsippet er en hyggelig greie som man tar vare på og er en god vertinne etter beste evne, sånn siden det jo ikke er for å vøre slemme folk normalt sett kommer på besøk

"jeg ba ikke om å gå besøk" antyder at det er en dum greie å ha besøk, mens jeg mener at "jeg vr så heldig å få" er mer innstillingen, på en måte. Da av normaltr høfflige folk som kommer på bsøk for å snakke med meg da
Jeg er egentlig enid med deg i det siste der:)

Joda, men faren ser ikke på tv fordi han er så imot det. Men når jeg ser et program og folk kommer på uventet besøk, så synes jeg at jeg skal få lov å se, er jo mitt hjem trossalt

Ser ikke på tv i det hele tatt?
Joda, når man kommer uventet så syns jeg man kan få lov til å se ferdig om det ikke går an å pause. Så kan man skravle etterpå:)

Her blir det pannekaker til middagm kengubarnet har gledet seg til det i mange dager.

Jeg har ikke giddet å finne ut av pannekaker uten egg enda, så det har vi bare ikke.

Ser ikke på tv i det hele tatt?
Joda, når man kommer uventet så syns jeg man kan få lov til å se ferdig om det ikke går an å pause. Så kan man skravle etterpå:)
Nei han kan ikke se sport engang ! Selvom han egentlig er kjempe interessert. Han spør alltid om resultatet og sånn, men det blir å se på. Og vertfall fotball kamp med Manchester United, for de har jo djevel merke på seg

Men jeg synes at høfligheten tilsier at dersom det ikke er snakk om noe som nesten bare må ses live (sport for det meste) kan man se det senere (ta opp, se på nett etc) om det er noe man absolutt vil se, og heller konsentrere sge om besøket

(Ja, jeg er sikkert gammeldag og sær, men med mindre besøket vil se det sammen med det mener jeg det)

Enig med deg her og;)

Her blir det pannekaker til middagm kengubarnet har gledet seg til det i mange dager.
Ooh. Har en eske frosne pannekaker i frysen:) kanskje det blir noen av dem i kveld med bacon:D

Nei han kan ikke se sport engang ! Selvom han egentlig er kjempe interessert. Han spør alltid om resultatet og sånn, men det blir å se på. Og vertfall fotball kamp med Manchester United, for de har jo djevel merke på seg

Ser ikke mye sport jeg heller selv om jeg vil vite resultater:p hehe

Ser den, vi har ingen som er allergiske så da er det greit å ha det

Ja, vi hadde det av og til før, det er jo grei mat. Vi har det stort sett når vi har "prøve egg"-periode...

Back
Topp