Det er så bra at serien er i gang igjen !
Det er det Selv om jeg har litt mindre entusiasme for 1. diviisjon på en måte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så bra at serien er i gang igjen !
Det ville det nok. For oss tar det maks 30 minmen holder meg unna selv
Jeg synes det er utrolig greit å være på besøk med min aller beste venninne, der står tven på , vi skravler, ser litt på tv og et er så utrolig avslappende å være der.Se på tv mens man snakker, hva har det med religion å gjøre???
Mulig kristne er ekstra motstander av det, enkelte av dem, men det handler da mer om skikk go bruk (som helt rett en del kristen eer veldig opptatt av, jeg arbeider sammen med en sånn gjeng) ikke religion altså. Det hander om høfflighet egentlig. Se på tv mens man snakker/har besøk er en skikkelig uting. (om man ikke type "ser en film/kamp/løp sammen" selvsagt)
30 minutter, da tror jeg mannen hadde vurdert å skule overtoida /ta den igjen på kvelden, ja.
Jeg synes det er utrolig greit å være på besøk med min aller beste venninne, der står tven på , vi skravler, ser litt på tv og et er så utrolig avslappende å være der.
Joda, men faren ser ikke på tv fordi han er så imot det. Men når jeg ser et program og folk kommer på uventet besøk, så synes jeg at jeg skal få lov å se, er jo mitt hjem trossaltSe på tv mens man snakker, hva har det med religion å gjøre???
Mulig kristne er ekstra motstander av det, enkelte av dem, men det handler da mer om skikk go bruk (som helt rett en del kristen eer veldig opptatt av, jeg arbeider sammen med en sånn gjeng) ikke religion altså. Det hander om høfflighet egentlig. Se på tv mens man snakker/har besøk er en skikkelig uting. (om man ikke type "ser en film/kamp/løp sammen" selvsagt)
Neida , helt klart at det nok ikke handler om religion.Om alle liker det som er på tv og er innforstått med at det er sånn og liker det sånn, så ja.
Det er få ting som ville fungert slik med foreldregenerasjonen, utover visse fotballkamper (men da snakker man ikke) og en del vinteridrett. for mine foreldre, og, vel... sannelig om jeg vet med svigerfar, svigermor kan se litt av hvert, sånnsett.
Men at svigerforeldre ikke vil ha på "foriddagsserier og annen svada" når der på besøk handler i alle fall ikke om religion, i hovedsak
Mannen gidder sjelden å dra fysisk på kampene han da. Men hadde det vært united hadde han nok lett dratt
Joda, men faren ser ikke på tv fordi han er så imot det. Men når jeg ser et program og folk kommer på uventet besøk, så synes jeg at jeg skal få lov å se, er jo mitt hjem trossalt
Jeg skjønner han egentlig litt også. Det er endel penger, men på den andre siden, dersom han ikke roer ned er det større sjanse for at han blir ordentlig syk også(Eeeeegentlig, så er mannen syk i dag. Men overtidstillegg og det hele, det ville "kostet" ham 7000 kr før skatt å være hjemme idag sier han, så det er rett og slett ikke noe alternativ, man har da ikke feber om man bare tar nok paracet....)
Skjønner tankegangen din, men så ba jeg heller ikke om besøk, og var ikke veldig motivert for å ha det heller. Og når de kun prater med hverandre så ser jeg ikke problemetMen jeg synes at høfligheten tilsier at dersom det ikke er snakk om noe som nesten bare må ses live (sport for det meste) kan man se det senere (ta opp, se på nett etc) om det er noe man absolutt vil se, og heller konsentrere sge om besøket
(Ja, jeg er sikkert gammeldag og sær, men med mindre besøket vil se det sammen med det mener jeg det)
Jeg skjønner han egentlig litt også. Det er endel penger, men på den andre siden, dersom han ikke roer ned er det større sjanse for at han blir ordentlig syk også
Gleder meg til å handle i morgen ordentligHar ikke tenkt så mye på middag enda
Guttungen spiser borte, mannen kommer først om en time, lillesøster har ikke matlyst, så jeg tenker det blir mat når han er hjemme. et stykke svinekjøtt i kjøleksapet som skal kuttes i skiver og stekes antar jeg. Ris. Dessverre har vi lite elelr ikke noe særlgi salat igjen. Påska er snart over.
Der må jeg nok si meg enig med degMen jeg synes at høfligheten tilsier at dersom det ikke er snakk om noe som nesten bare må ses live (sport for det meste) kan man se det senere (ta opp, se på nett etc) om det er noe man absolutt vil se, og heller konsentrere sge om besøket
(Ja, jeg er sikkert gammeldag og sær, men med mindre besøket vil se det sammen med det mener jeg det)
Skjønner tankegangen din, men så ba jeg heller ikke om besøk, og var ikke veldig motivert for å ha det heller. Og når de kun prater med hverandre så ser jeg ikke problemeter sikkert sær i dag men !
Nei nei så klart ikkeOm de bare prater med hverandre er det jo ikke noe poeng i å besøke noen, men ellers mener jeg liskom at besøk i prinsippet er en hyggelig greie som man tar vare på og er en god vertinne etter beste evne, sånn siden det jo ikke er for å vøre slemme folk normalt sett kommer på besøk
Gleder meg til å handle i morgen ordentlig![]()