Skravletråd :)

Hay day! Det har jeg glemt å spille i påsken :p deilig med en rolig dag da :)

Man kan jo ikke glemme det! Jeg har ikke noe liv lenger så gjør jo ikke annet enn å spille haha :P Ja det er første gangen på over en uke jeg bare kan ligge her å sløve så helt fantastisk :D

Jeg er trøtt! Gleder meg til kroppen blir vant til netter med flere avbrudd i søvnen..

Bare å starte en sånn tråd om du vil det:)

Jeg var mer prinsippielt interessert, men tråden er nå startet, så ser vi om det blir plasseringsskravling, ller "generell skravling" der etterhvert ;)

Blir snart for mange tråder tror jeg. ;)
Vi får se.

Jeg skravler ikke i mange. Deltar jo i ikm uke x, en del dagbøker og litt forskjellig av diskusjoner og sånn, men skravle er denne og den plasseringstråden og av og til på fs, ikke for mye det, for min del.

kan ikke du strikke litt for meg også da. :P Har en dress jeg ønsker meg til lilleprinsen når høsten kommer

Hvilken dress da? Ikke umulig jeg kan det;)
Han vil ikke ha rosa og lille regner jeg med? :p

Skulle hatt fire armer du da, to på strikketøyet og to på mobilen :p

Skulle jo nesten det. Begynne å strikke med føttene tror jeg:p haha

Jeg var mer prinsippielt interessert, men tråden er nå startet, så ser vi om det blir plasseringsskravling, ller "generell skravling" der etterhvert ;)
Blir nok mye generell skravling der også:p vi klarer ikke la være...:cool:

Vi får se.

Jeg skravler ikke i mange. Deltar jo i ikm uke x, en del dagbøker og litt forskjellig av diskusjoner og sånn, men skravle er denne og den plasseringstråden og av og til på fs, ikke for mye det, for min del.
Jeg har vel e3n 5-6 tråder, men ramler som regel ut etterhvert

Back
Topp