Du er jo helt på toppen da, å fprblir nok derIkke så opptatt av det jeg heller
Skravler når jeg vil, så havner jeg der jeg havner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er jo helt på toppen da, å fprblir nok derIkke så opptatt av det jeg heller
Skravler når jeg vil, så havner jeg der jeg havner![]()
Hay day! Det har jeg glemt å spille i påskendeilig med en rolig dag da
![]()
Hva strikker du nå da??Nå har virkelig strikkeånden kommet over meg igjen. Passer egentlig litt dårlig siden man må passe plassen sin her innehaha
Næsjda, strikking er da bedre enn å være på internettNå har virkelig strikkeånden kommet over meg igjen. Passer egentlig litt dårlig siden man må passe plassen sin her innehaha
Bare slappe av, og muligens en liten trilletur etterhvert![]()
Slitsomt å ha en liten hengende i puppen hele tiden, jaÅh, lillesøster er trøtt men vil bare sovne, og sove, på puppen. D dr fryktelig tungvint altså. Og veldig frustrerende...
Vi får se....Du er jo helt på toppen da, å fprblir nok der![]()
Slitsomt å ha en liten hengende i puppen hele tiden, ja![]()
Bare å starte en sånn tråd om du vil det![]()
Blir snart for mange tråder tror jeg.Jeg var mer prinsippielt interessert, men tråden er nå startet, så ser vi om det blir plasseringsskravling, ller "generell skravling" der etterhvert![]()
Vi får se.Blir snart for mange tråder tror jeg.![]()
kan ikke du strikke litt for meg også da.Har en dress jeg ønsker meg til lilleprinsen når høsten kommer
Skulle hatt fire armer du da, to på strikketøyet og to på mobilen![]()
Får du sove litt på dagtid da??Jeg er trøtt! Gleder meg til kroppen blir vant til netter med flere avbrudd i søvnen..
Du får ikke lurt henne ned i sofaen etter hun har sovnet?Ihvertfall når hun sovner og d renner melk overalt :s
Hva strikker du nå da??
Og har du virkelig tid til det??![]()
Næsjda, strikking er da bedre enn å være på internett![]()
Lure Ronja som ikke ska skravle så mye, men ender på 5000 innleggVi får se....![]()
Blir nok mye generell skravling der ogsåJeg var mer prinsippielt interessert, men tråden er nå startet, så ser vi om det blir plasseringsskravling, ller "generell skravling" der etterhvert![]()
Deilig å få luftet seg littHar gått tur ed naboen jeg, utrolig deilig å komme seg ut.
Jeg har vel e3n 5-6 tråder, men ramler som regel ut etterhvertVi får se.
Jeg skravler ikke i mange. Deltar jo i ikm uke x, en del dagbøker og litt forskjellig av diskusjoner og sånn, men skravle er denne og den plasseringstråden og av og til på fs, ikke for mye det, for min del.