Skravletråd :)

Her ser ikke ut i det hele tatt (vi har tross alt vært hjemme. inne. Hele dagen, hele påska. OG jeg har gjort minimalt.) Og jeg sitter i sofaen uten å tenke på det engang.

Nå har storebror gått på besøk til en kompis, og jeg og lillesøster ser "hestebarbie" dvs "Barbie i et ponnyeventyr". Eller, hun ser og jeg sitter nå her...

Deilig med slike late dager innimellom. Her har jeg dessverre hatt det slik altfor lenge, men har litt mer energi i dag så håper jeg får tatt soverommet:)

Men da blir det vel ikke noe prating om det ? Da vil jo denne tråden være død

Er jo ikke sååå mye skravling om dette i skravletråden. Topp 100 tråden ble jo brukt til det, så like greit å ha en egen evnt.

Sikkert en del som er med på det. Vet ikke helt om jeg gidder. Føler det blir for mye på det for min del :p

Jaja... Vesla satte på musikk... "Maur i rompa" sangen hvis det sier noen noe... Så nå er det aktivitet i stua her!

Haha. Usikker på sangen, men ser for meg vesla har maur i rompa;) :p

Er jo ikke sååå mye skravling om dette i skravletråden. Topp 100 tråden ble jo brukt til det, så like greit å ha en egen evnt.

Sikkert en del som er med på det. Vet ikke helt om jeg gidder. Føler det blir for mye på det for min del :p
Lite i skravletråden, poenget er at Tamara ber om at det IKKE tas i topp 100 tråden. Og derfor altså evt i egen
Og jeg bare lurte på om der er noe der er interesse for, egentlig.

Nå skjønte jeg ikke hva du mener. Hvilken tråd blir død? SKRAVLETRÅDEN blir da vel ikke død av at man evt har en annen tråd om innlegg og plassering, hvilket vel egentlig er mer aktuelt på slutten av mnd?

Topp100 tråden blir vel "mindre liv i", men den er det jo ØNSKET at vi ikke skal skravle sånn i, så det er sånn det skal være.

En evt slik "skravle om innlegg og plassering"-tråd, er det den som ville være død, fordi ingen snakker om dette? DA trenger vi bare ikke starte den?
Ja leste ikke hvem tråd det var, misforsto hele greia :P

Lite i skravletråden, poenget er at Tamara ber om at det IKKE tas i topp 100 tråden. Og derfor altså evt i egen
Og jeg bare lurte på om der er noe der er interesse for, egentlig.

Skjønte det;) og det er sikkert mange som er med på skravling ang det. Ikke så gira selv at jeg gidder å starte tråden da:p

Har noen peil på hvordan man får puta til å bli som før etter vask og trommel ?

Tennisballer i i tørketrommelen funker fint på jakker ihvertfall, så da vil jeg tro det gjør det på puter og:)

Skjønte det;) og det er sikkert mange som er med på skravling ang det. Ikke så gira selv at jeg gidder å starte tråden da:p
Ikke veldig hypp jeg heller.men prøver å oppfylle Tamara sitt ønske om at vi dropper skravling i topp100 tråden

Back
Topp