Skravletråd :)

Her ser ikke ut i det hele tatt (vi har tross alt vært hjemme. inne. Hele dagen, hele påska. OG jeg har gjort minimalt.) Og jeg sitter i sofaen uten å tenke på det engang.

Nå har storebror gått på besøk til en kompis, og jeg og lillesøster ser "hestebarbie" dvs "Barbie i et ponnyeventyr". Eller, hun ser og jeg sitter nå her...

Er det egentlig noen interesse for dette? Sånn siden det var en del slikt snakk i topp 100-tråden?

Som skrevet tildligere i tråden så ønskes det at denne tråden kun skal omhandle topp 100 og dems premier. Skavling skal og bør foregå i skravletråder.

Kanskje dere kan lage en egen tråd som omhandler hvilke plasser og hvor mange innlegg dere har?

Men da blir det vel ikke noe prating om det ? Da vil jo denne tråden være død

Nå skjønte jeg ikke hva du mener. Hvilken tråd blir død? SKRAVLETRÅDEN blir da vel ikke død av at man evt har en annen tråd om innlegg og plassering, hvilket vel egentlig er mer aktuelt på slutten av mnd?

Topp100 tråden blir vel "mindre liv i", men den er det jo ØNSKET at vi ikke skal skravle sånn i, så det er sånn det skal være.

En evt slik "skravle om innlegg og plassering"-tråd, er det den som ville være død, fordi ingen snakker om dette? DA trenger vi bare ikke starte den?

Bare lag en tråd du:D
Vi fyller nok den også:p

Jeg er personlig ikke så veldig opptatt av plasser og sånn, ikke enda i alle fall. Men jeg tror en del er det. Og dersom jeg først deltar i en slik, så BLIR jeg sikkert det. Hmm, må finne ut hvilke plasser jeg har lyst på da...

Om noen vil skravle om det er det bare å sette opp en tråd

Jaja... Vesla satte på musikk... "Maur i rompa" sangen hvis det sier noen noe... Så nå er det aktivitet i stua her!

Back
Topp