jepp det gjør detAha...blir sikkert bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp det gjør detAha...blir sikkert bra![]()
Utsatt det i flere dager allerede. Her ser ikke uthehe jeg vet, skikkelig tiltak i grunn
NeiHar du bare et vindu?![]()
Som skrevet tildligere i tråden så ønskes det at denne tråden kun skal omhandle topp 100 og dems premier. Skavling skal og bør foregå i skravletråder.
Kanskje dere kan lage en egen tråd som omhandler hvilke plasser og hvor mange innlegg dere har?
Men da blir det vel ikke noe prating om det ? Da vil jo denne tråden være dødEr det egentlig noen interesse for dette? Sånn siden det var en del slikt snakk i topp 100-tråden?
Men da blir det vel ikke noe prating om det ? Da vil jo denne tråden være død
God formiddagGod formiddag jenter.
Nå er påsken nesten over og endelig har jeg en lat dag
Hva bedriver dere dagen med?
Bare lag en tråd duEr det egentlig noen interesse for dette? Sånn siden det var en del slikt snakk i topp 100-tråden?
God formiddag jenter.
Nå er påsken nesten over og endelig har jeg en lat dag
Hva bedriver dere dagen med?
Så koselig, daGod formiddag
Her er det bare guttekos idag! Ikke sett dem siden onsdag så jeg har mye å ta igjen![]()
Det tror jeg ogsåBare lag en tråd du
Vi fyller nok den også![]()
Bare lag en tråd du
Vi fyller nok den også![]()
Uff stakkars, fremdelesPåsken er nesten over, lillesøster er atter en gang målt til 38, og jeg tilbringer dagen med å se barbiefilm i sofaen med henne mens broren fikk besøke en kompis
God formiddag
Her er det bare guttekos idag! Ikke sett dem siden onsdag så jeg har mye å ta igjen![]()
Uff stakkars, fremdeles
Masse god bedring til henne.
Kanskje en tur til fastlegen i morgen siden det har vart så lenge?Ja, det er ganske kjedelig at hun ENDA er sånn. Det blir ikke bhg i morgen av slikt.
Kanskje en tur til fastlegen i morgen siden det har vart så lenge?