Hvordan er almentilstanden hennes?Vurderes det, ja
min mor har tilbudt seg å ha henne, sånn siden bhg utgår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er almentilstanden hennes?Vurderes det, ja
min mor har tilbudt seg å ha henne, sånn siden bhg utgår.
ja , bare vanskelig å komme i gang. Får vel gå å tømme bil snart,,,
Her ser ikke ut i det hele tatt (vi har tross alt vært hjemme. inne. Hele dagen, hele påska. OG jeg har gjort minimalt.) Og jeg sitter i sofaen uten å tenke på det engang.
Nå har storebror gått på besøk til en kompis, og jeg og lillesøster ser "hestebarbie" dvs "Barbie i et ponnyeventyr". Eller, hun ser og jeg sitter nå her...
Men da blir det vel ikke noe prating om det ? Da vil jo denne tråden være død
God formiddag jenter.
Nå er påsken nesten over og endelig har jeg en lat dag
Hva bedriver dere dagen med?
Relativt grei, og feberen bare like over 38, under på natta og morgenen. Så ikke veldig syk, egentligHvordan er almentilstanden hennes?
Jaja... Vesla satte på musikk... "Maur i rompa" sangen hvis det sier noen noe... Så nå er det aktivitet i stua her!
Har akkurat ryddet bort stoff og trådGod formiddag jenter.
Nå er påsken nesten over og endelig har jeg en lat dag
Hva bedriver dere dagen med?
Lite i skravletråden, poenget er at Tamara ber om at det IKKE tas i topp 100 tråden. Og derfor altså evt i egenEr jo ikke sååå mye skravling om dette i skravletråden. Topp 100 tråden ble jo brukt til det, så like greit å ha en egen evnt.
Sikkert en del som er med på det. Vet ikke helt om jeg gidder. Føler det blir for mye på det for min del![]()
Ja leste ikke hvem tråd det var, misforsto hele greiaNå skjønte jeg ikke hva du mener. Hvilken tråd blir død? SKRAVLETRÅDEN blir da vel ikke død av at man evt har en annen tråd om innlegg og plassering, hvilket vel egentlig er mer aktuelt på slutten av mnd?
Topp100 tråden blir vel "mindre liv i", men den er det jo ØNSKET at vi ikke skal skravle sånn i, så det er sånn det skal være.
En evt slik "skravle om innlegg og plassering"-tråd, er det den som ville være død, fordi ingen snakker om dette? DA trenger vi bare ikke starte den?
Baller, type tennisballer, i trommelen, mener jeg er anbefalt?Har noen peil på hvordan man får puta til å bli som før etter vask og trommel ?
Haha. Usikker på sangen, men ser for meg vesla har maur i rompa![]()
![]()
hvem pute er det snakk om?Har noen peil på hvordan man får puta til å bli som før etter vask og trommel ?
Da tror jeg faktisk jeg hadde takket ja til tilbudet fra din mor, og sett det an en dag til..Relativt grei, og feberen bare like over 38, under på natta og morgenen. Så ikke veldig syk, egentlig
Så koselig.Har akkurat ryddet bort stoff og trådNå skal jeg snart få opp mann og gjøre klar Vesla og meg selv til vi skal i middag
![]()
Ja, hun blir hos min mor i morgen. Så får vi se hvordan dagen, natta og i morgen formiddag blir. Så evt ringer jeg legen. Vi får se. Avventer dersom hun er grei og ser til onsdag.Da tror jeg faktisk jeg hadde takket ja til tilbudet fra din mor, og sett det an en dag til..
Lite i skravletråden, poenget er at Tamara ber om at det IKKE tas i topp 100 tråden. Og derfor altså evt i egen
Og jeg bare lurte på om der er noe der er interesse for, egentlig.
Har noen peil på hvordan man får puta til å bli som før etter vask og trommel ?
Ikke veldig hypp jeg heller.men prøver å oppfylle Tamara sitt ønske om at vi dropper skravling i topp100 trådenSkjønte detog det er sikkert mange som er med på skravling ang det. Ikke så gira selv at jeg gidder å starte tråden da
![]()