• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Han fikk komme hjem i dag på permisjon. Tirsdag må han tilbake på sykehuset for mer testing. Svoger, svigerinne og barna dro hjem tidlig mens jeg og mannen ble igjen for å vaske hele huset til svigermor og svigerfar kom hjem. Så vi kom nettopp hjem selv. Sliten!!

Aha, forstår. Er han veldig syk? :(

Hatt en fin dag? :)
Sliten her og. Og kvalm faktisk:/
Vasket ned hele huset til svigers til de kom hjem. Men koste oss og laget koldtbord ;)

Håper kvalmen gir seg raskt!

Aha, forstår. Er han veldig syk? :(
Ble hastet på sykehus i går morgest med det vi trodde var hjerteinfarkt. Var heldigvis ikke det, men de tror det er noe med hjertet så skal ta flere tester

Vasket ned hele huset til svigers til de kom hjem. Men koste oss og laget koldtbord ;)

Håper kvalmen gir seg raskt!
Ble hastet på sykehus i går morgest med det vi trodde var hjerteinfarkt. Var heldigvis ikke det, men de tror det er noe med hjertet så skal ta flere tester

Så flinke dere er:)
Bra det ikke var hjerteinfarkt da. Får håpe de finner fort ut av hva det er

Så ligger jeg her på barnerommet da. Lillesøster er våken. Vi kom sent hjem, og hun vilje ha mat.

Han derimot klagde på hodepine i det vi skulle dra, ble kvalm rett før vi kom hjem, fikk paracet og sovnet ganske fort.

Det er andre gang denne uka han har hatt så vondt i hodet at han har fått medisin, føste gang tilbød jeg siden han hadde så vondt, denne gangen ba han om fordi han visste det finnes.

Ikke helt godt det heller.

Han har to bestemødre, ei eller to tanter og en onkel med erfaring med migrene, så vi får følge litt med om dette fortsetter

Så flinke dere er:)
Bra det ikke var hjerteinfarkt da. Får håpe de finner fort ut av hva det er
Krysser fingrene for det. Skal ta belastningstest på tirsdag hvertfall

Så ligger jeg her på barnerommet da. Lillesøster er våken. Vi kom sent hjem, og hun vilje ha mat.

Han derimot klagde på hodepine i det vi skulle dra, ble kvalm rett før vi kom hjem, fikk paracet og sovnet ganske fort.

Det er andre gang denne uka han har hatt så vondt i hodet at han har fått medisin, føste gang tilbød jeg siden han hadde så vondt, denne gangen ba han om fordi han visste det finnes.

Han har to bestemødre, ei eller to tanter og en onkel med erfaring med migrene, så vi får følge litt med om dette fortsetter
Får håpe han ikke får det :( Det er ikke godt.

Håpar han ikkje har fått det! Men det kan styrast litt med mat og når eit anfall kjem, kan ein prøve med eit mørkt og kaldt/svalt rom.
God bedring til han

Får håpe det ikke er migrene da, det er ikke noe godt

Back
Topp