Synes melodien er grei å dikte til, og de fleste kan denArtigDen velger jeg sjelden selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes melodien er grei å dikte til, og de fleste kan denArtigDen velger jeg sjelden selv
Sofa, sofa og atter sofa. Kom akkurat hjem og er utslitt både fysisk og psykisk!
Han fikk komme hjem i dag på permisjon. Tirsdag må han tilbake på sykehuset for mer testing. Svoger, svigerinne og barna dro hjem tidlig mens jeg og mannen ble igjen for å vaske hele huset til svigermor og svigerfar kom hjem. Så vi kom nettopp hjem selv. Sliten!!
Vasket ned hele huset til svigers til de kom hjem. Men koste oss og laget koldtbordHatt en fin dag?
Sliten her og. Og kvalm faktisk:/
Biri, jørte forbi hele køenSkreiafjella?
Håper mannen også finner en lurere vei![]()
Ble hastet på sykehus i går morgest med det vi trodde var hjerteinfarkt. Var heldigvis ikke det, men de tror det er noe med hjertet så skal ta flere testerAha, forstår. Er han veldig syk?![]()
Her ser jeg på Nattpatruljen
Greit nok![]()
Vi ser på Legenden om VaktugleneVeit ikke helt om det er å anbefale å hoppe midt inn i den.
Det er den så absoluttSynes melodien er grei å dikte til, og de fleste kan den![]()
Huff. Er kanskje litt overtrøtt?Hurra! Lærte meg å multiqoute!!
Lillesøster bare hylgriner og vil ligge til puppen, så tror vi går og legger oss istedet gitt..
Den blir mye brukt av mormorDet er den så absoluttjeg er mer Bamses fødselsdag-typen
![]()
Vasket ned hele huset til svigers til de kom hjem. Men koste oss og laget koldtbord![]()
Håper kvalmen gir seg raskt!
Ble hastet på sykehus i går morgest med det vi trodde var hjerteinfarkt. Var heldigvis ikke det, men de tror det er noe med hjertet så skal ta flere tester
Krysser fingrene for det. Skal ta belastningstest på tirsdag hvertfallSå flinke dere er
Bra det ikke var hjerteinfarkt da. Får håpe de finner fort ut av hva det er
Haha. Jeg og mormoren din, daDen blir mye brukt av mormor![]()
Hun lager liksom alltid sang til den så vet jeg ikke kan velge denHaha. Jeg og mormoren din, da![]()
Får håpe han ikke får detSå ligger jeg her på barnerommet da. Lillesøster er våken. Vi kom sent hjem, og hun vilje ha mat.
Han derimot klagde på hodepine i det vi skulle dra, ble kvalm rett før vi kom hjem, fikk paracet og sovnet ganske fort.
Det er andre gang denne uka han har hatt så vondt i hodet at han har fått medisin, føste gang tilbød jeg siden han hadde så vondt, denne gangen ba han om fordi han visste det finnes.
Ikke helt godt det heller.
Han har to bestemødre, ei eller to tanter og en onkel med erfaring med migrene, så vi får følge litt med om dette fortsetter
Hun lager liksom alltid sang til den så vet jeg ikke kan velge den![]()
Så ligger jeg her på barnerommet da. Lillesøster er våken. Vi kom sent hjem, og hun vilje ha mat.
Han derimot klagde på hodepine i det vi skulle dra, ble kvalm rett før vi kom hjem, fikk paracet og sovnet ganske fort.
Det er andre gang denne uka han har hatt så vondt i hodet at han har fått medisin, føste gang tilbød jeg siden han hadde så vondt, denne gangen ba han om fordi han visste det finnes.
Han har to bestemødre, ei eller to tanter og en onkel med erfaring med migrene, så vi får følge litt med om dette fortsetter
Får håpe det ikke er migrene da, det er ikke noe godtSå ligger jeg her på barnerommet da. Lillesøster er våken. Vi kom sent hjem, og hun vilje ha mat.