Ja veldig glad for detUff.. kunne fort vært skummelt detgodt det gikk bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig glad for detUff.. kunne fort vært skummelt detgodt det gikk bra!
Uæ! Det var skummelt! Kunne jo fort gått galt. Bra det gikk fint.Tanta til gubben skulle være grei og fyre, også så hun ikke at det sto en dorull oppå ovnen, så den tok fyr
Ja veldig skummelt ! Bare flaks han Gikk opp og skulle sjekkeUæ! Det var skummelt! Kunne jo fort gått galt. Bra det gikk fint.
Kunne fort utartet seg til noe mer det. Blir nok ikke bare bare å få ut lukta av klærneJa veldig skummelt ! Bare flaks han Gikk opp og skulle sjekke
Gikk vekk fra dynene og putene etter en runde i maskin, så får jeg se på resten. Ellers får jeg kjøpe en tøymykner som lukter masse !Kunne fort utartet seg til noe mer det. Blir nok ikke bare bare å få ut lukta av klærne![]()
Og heng det ut ved anledning. Litt frisk luft gjør susenGikk vekk fra dynene og putene etter en runde i maskin, så får jeg se på resten. Ellers får jeg kjøpe en tøymykner som lukter masse !
Ja det er santOg heng det ut ved anledning. Litt frisk luft gjør susen![]()
Samme her ! Ligger rett ut på sofaen og vasker klær mellom slaga. Prøvde oss på tipset om å ha sex 3 ganger etter hverandre, men det gikk ikke mere enn 2God kveld damer! Hva byr denne søndagskvelden på? Her skal det slappes av og kanskje ses en film![]()
Hahaha! Hvor har du fått det tipset fra? Mannen blir vel helt utslittSamme her ! Ligger rett ut på sofaen og vasker klær mellom slaga. Prøvde oss på tipset om å ha sex 3 ganger etter hverandre, men det gikk ikke mere enn 2håper det gjør susen
Var noen som sa det hadde funka fra termin gruppa miHahaha! Hvor har du fått det tipset fra? Mannen blir vel helt utslittbegynner å bli lei, skjønner jeg
![]()
God kveldGod kveld damer! Hva byr denne søndagskvelden på? Her skal det slappes av og kanskje ses en film![]()
God kveldGod kveld damer! Hva byr denne søndagskvelden på? Her skal det slappes av og kanskje ses en film![]()
Mon tro om det er bevist?Var noen som sa det hadde funka fra termin gruppa mija han sleit erter den 2 gangen så trur det bare blir 2
![]()
God bedring til degGod kveld
Jeg slapper av på sofaen, har migrene og vil egentlig bare legge meg.. Vurderer å sove litt![]()
Huffda, det er jo ikke noe allright! Er du mye plaget med migrene? Sikkert deilig å sove litt.God kveld
Jeg slapper av på sofaen, har migrene og vil egentlig bare legge meg.. Vurderer å sove litt![]()
Huff, får håpe de ikke står alt for langt bak i køen!God kveld
Venter fremdeles på gutta mine som er på vei ned fra fjellet
Kos deg med film!
De har kommet seg til Oslo...rundt 1,5 time herfraHuff, får håpe de ikke står alt for langt bak i køen!
Takk, det blir nok mer forum/film, tenker jeg![]()
Ja, da har de jo kommet et stykke på vei, men er langt igjen, daDe har kommet seg til Oslo...rundt 1,5 time herfraså det går framover
![]()
Ja, det blir sentJa, da har de jo kommet et stykke på vei, men er langt igjen, da![]()