Skravletråd :)

Påskemorgen, slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid...

Nei, lillesøster har nok fortsatt feber, vi vurderer om vi skal besøke mine foreldre, men det ble ikke at ungene overnatter, dessverre.

Mannen har fri, vi har pinnekjøtt til middag og ellers vet jeg ikke
Fortsatt god bedring til vesla di:)
Håper dere får en fin dag!

Æsjameg! Kjedelig altså :( både for deg og barna.
Storebror som går på skolen skal sikkert tegne/skrive /fortelle om påska.

Han husker
Har spist godteri
Har spilt Mariocart
Har fått miniclub på ipad

Jahh... Fremstår som en sunn og god familie vi, ja...

God påskemorgen:D
Her er det ingen planer...mulig gutta mine kommer hjem i kveld!!
Du da?
Blir vel hyggelig å se dem igjen etter å ha bært hjemme med sykdom, tenker jeg :)

Ut på trilletur, ellers ingen store planer :)

Ligger i senga enda! Ga lillesøster frokost i senga, så sto mannen opp med henne. Etter mye masing, men digg uansett!

Skal straks stå opp og lage frokost, foreldrene mine drar hjem idag.

Syns påska har gått altfor fort jeg :s
Så koselig å ha besøk av foreldrene dine:D
Påska har gått svinfort??? Et helt år til neste gang...

God morgen!
Kjenner det blir for tungt for meg å holde meg på topplisten denne mnd. Mye tanker og vondter :(
Lykke til alle dere andre :) jeg er her, men som sagt så må jeg ha litt liv utenom ;)
God morgen:D
Håper du snart blir i bedre form...titt innom når du orker, snuppa:)

Så koselig å ha besøk av foreldrene dine:D
Påska har gått svinfort??? Et helt år til neste gang...
Synes påska har vart lenge jeg.. Og enda er par dager igjen....

Et år til neste, da håper jeg mannen har fri, vær og sykdom samarbeider så vi kommer oss på ski etc.

Med før den tid er det vår. Pinse. Sommerferie. Jul.

Synes påska har vart lenge jeg.. Og enda er par dager igjen....

Et år til neste, da håper jeg mannen har fri, vær og sykdom samarbeider så vi kommer oss på ski etc.

Med før den tid er det vår. Pinse. Sommerferie. Jul.
Går sakte med syke barn:)
Når ikke påska blir som forventet...
Krysser fingre for at neste år blir bedre;)

Sånn sett glad hun ikke var større enn 3,5kg. Tenk om hun var 4,5 ved fødsel da.. Slik hun er nå som 5uker. Da hadde hun nok vært 5,5kg eller mer nå. Da hadde hun ikke vært liten :p

Det er sant. 3,5 kg er en fin str det:)

Oppe og hopper! God påskemorgen alle sammen :) Hva byr dagen på?
Guddddd mårning!
Det ser ut som det er strålende vær ute men med is på bilvinduet er det ikke sommer ennå;)
Klør etter å begynne å pusle i Hagen så vi får prøve det.

Det blir det nok, men jeg har sjelden fått sove på dagtid de gangene jeg har vært våken på natt og så får heller være zombie en periode:p
haha. jeg hadde en zombie periode på 3 mnd. Vesla hadde kolikk. Vi reiste til Island til jul. Vesla var 2 mndr.

Jeg husker helt ærlig ikke hvordan turen var.. eller hvem som hentet oss på flyplassen..
Eneste jeg husker er at når vi kom inn døra hos svigers forsvant bilsetet ut av armene mine å jeg ble formelig båret opp i senga av samboeren..

Sov i 15 timer. Svigermor var bare inne med Vesla når hun skulle ammes.

haha. jeg hadde en zombie periode på 3 mnd. Vesla hadde kolikk. Vi reiste til Island til jul. Vesla var 2 mndr.

Jeg husker helt ærlig ikke hvordan turen var.. eller hvem som hentet oss på flyplassen..
Eneste jeg husker er at når vi kom inn døra hos svigers forsvant bilsetet ut av armene mine å jeg ble formelig båret opp i senga av samboeren..

Sov i 15 timer. Svigermor var bare inne med Vesla når hun skulle ammes.
Så deilig med mennesker som forstår hvor tungt det kan være:)

Back
Topp