Skravletråd :)

God morgen!
Kjenner det blir for tungt for meg å holde meg på topplisten denne mnd. Mye tanker og vondter :(
Lykke til alle dere andre :) jeg er her, men som sagt så må jeg ha litt liv utenom ;)

God morgen!
Kjenner det blir for tungt for meg å holde meg på topplisten denne mnd. Mye tanker og vondter :(
Lykke til alle dere andre :) jeg er her, men som sagt så må jeg ha litt liv utenom ;)
Jeg hadde det sånn i mars. :) Alt var tungt og slitsomt. Bare å bruke tiden på å hente deg inn.

hahaha Bare å nyte det mens du kan. Om noen mndr er det slutt. hehehehe
Sjelden jeg nyter det da:p haha
Syns det er deilig å stå opp tidlig jeg;)

Ligger i senga enda! Ga lillesøster frokost i senga, så sto mannen opp med henne. Etter mye masing, men digg uansett!

Skal straks stå opp og lage frokost, foreldrene mine drar hjem idag.

Syns påska har gått altfor fort jeg :s
Lot henne bare ligge igjen i sengen md sambo jeg. Og sto opp og nyter en frokost og te for meg selv:)

God morgen!
Man må lytte til seg selv og kroppen ;)

Mi er 5 uker i dag :eek: skjōnner ikke'no. Hun ble jo født for "et par dager siden" liksom :eek:
Jeg var i grunn litt heldig sånn sett. hu mi er født i uke 36.. 48 lang og 2838 gr,
Så hun var "baby" litt lenger.. Likevel ble babytiden borte ALT for fort.

God morgen!

Skjønner den. Kan bli tøft i toppen her, så vet ikke hvor hardt jeg kommer til å jobbe for det selv.

Syns vondtene dine skal gi seg snart, så du kan nyte litt av svangerskapet også. ♡

Har funnet ut at jeg bare må gjøre ting når det kommer over meg. plutselig er et en vondte der eller noe sånt som forhindrer meg i å gjøre det.
Ja, det er lurt ;) Samme gjelder med små barn, man kan ikke sette seg ned for en liten rast før man skal gjøre noe mens de sover for da våkner de når rasten din er over og så får man ikke gjort noe :P

Ja, det er lurt ;) Samme gjelder med små barn, man kan ikke sette seg ned for en liten rast før man skal gjøre noe mens de sover for da våkner de når rasten din er over og så får man ikke gjort noe :p
nettopp!
Folk sa til meg.. hvil deg og sov litt når Vesla sover...
Men hvordan i alle dager skal man få gjort noe da?? hahhha

en ting er å stå opp tidlig av fri vilje. Noe annet er etter lange våkennetter, amming, bleieskift osv :P Hverdagen blir en helt annen :D
Det blir det nok, men jeg har sjelden fått sove på dagtid de gangene jeg har vært våken på natt og så får heller være zombie en periode:p

Back
Topp