Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, været er ganske allrightSå deilig med trilletur. Gleder meg til sommerenhihi
Fint vårvær hos deg og eller?
Haha. Måtte bareVesla var oppe og hopet kl halv 8... Mannen snorker som ett treskeverk.. Å gulvet var bøsset![]()
Klarte ikke la være![]()
Jeg hadde det sånn i mars.God morgen!
Kjenner det blir for tungt for meg å holde meg på topplisten denne mnd. Mye tanker og vondter
Lykke til alle dere andrejeg er her, men som sagt så må jeg ha litt liv utenom
![]()
Mi er 5 uker i daghehe jeg ikke sant!! hva skjedde med årene liksom!?
Har funnet ut at jeg bare må gjøre ting når det kommer over meg. plutselig er et en vondte der eller noe sånt som forhindrer meg i å gjøre det.Haha. Måtte bareHøres ut som et fornuftig valg
![]()
Sjelden jeg nyter det dahahaha Bare å nyte det mens du kan. Om noen mndr er det slutt. hehehehe
Lot henne bare ligge igjen i sengen md sambo jeg. Og sto opp og nyter en frokost og te for meg selvLigger i senga enda! Ga lillesøster frokost i senga, så sto mannen opp med henne. Etter mye masing, men digg uansett!
Skal straks stå opp og lage frokost, foreldrene mine drar hjem idag.
Syns påska har gått altfor fort jeg :s
Man må lytte til seg selv og kroppenGod morgen!
Kjenner det blir for tungt for meg å holde meg på topplisten denne mnd. Mye tanker og vondter![]()
![]()
Jeg var i grunn litt heldig sånn sett. hu mi er født i uke 36.. 48 lang og 2838 gr,Mi er 5 uker i dagskjōnner ikke'no. Hun ble jo født for "et par dager siden" liksom
![]()
God morgen!
Kjenner det blir for tungt for meg å holde meg på topplisten denne mnd. Mye tanker og vondter![]()
![]()
Ja, det er lurtHar funnet ut at jeg bare må gjøre ting når det kommer over meg. plutselig er et en vondte der eller noe sånt som forhindrer meg i å gjøre det.
en ting er å stå opp tidlig av fri vilje. Noe annet er etter lange våkennetter, amming, bleieskift osvSjelden jeg nyter det dahaha
Syns det er deilig å stå opp tidlig jeg![]()
Haha. Tida flyr skjønner jegMi er 5 uker i dagskjōnner ikke'no. Hun ble jo født for "et par dager siden" liksom
![]()
nettopp!Ja, det er lurtSamme gjelder med små barn, man kan ikke sette seg ned for en liten rast før man skal gjøre noe mens de sover for da våkner de når rasten din er over og så får man ikke gjort noe
![]()
Det blir det nok, men jeg har sjelden fått sove på dagtid de gangene jeg har vært våken på natt og så får heller være zombie en periodeen ting er å stå opp tidlig av fri vilje. Noe annet er etter lange våkennetter, amming, bleieskift osvHverdagen blir en helt annen
![]()
Samme er min...Min lille baby, han er førsteklassing nå han.
Tida flyr, jeg fikk ham nettopp...
Åpenbart fortsatt ikke, nei.Fortsatt ikke frisk? Det var da ille så lenge det skulle henge i, da! Håper hun blir bedre snart.
Det går ikke, det! Da blir det seende ut som en svinestinettopp!
Folk sa til meg.. hvil deg og sov litt når Vesla sover...
Men hvordan i alle dager skal man få gjort noe da?? hahhha
Æsjameg! Kjedelig altsåÅpenbart fortsatt ikke, nei.
Fjerde dagen nå. Lei