har veldig lyst å lage en slik tradisjon hos oss også når mini vokser til daDet var det og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har veldig lyst å lage en slik tradisjon hos oss også når mini vokser til daDet var det og![]()
Det er hun jeg snakker om som får snartHope da? Var ikke det søsteren din? Eller har jeg tolket feil?![]()
Stemmer detDet er hun jeg snakker om som får snartEr jo hennes første..
Ja det kan jeg tenke meg! Men så bra at han kommer hjem. Da kan dere liksom puste ut og senke skuldrene.Veldig!! Man frykter jo det verste når slikt skjer
Ja!Stemmer detHerlig. Så får du jo et lite gull selv snart
![]()
Det vil jeg troTror vi alle slapper litt mer av nå ja![]()
Sove bedre enn vi ville gjort ellers hvertfallDet vil jeg troNå kan dere sove godt.
Mange herlige bebiserJa!
Hope i april..
Min i Juni.
samboeren til svogeren i august/september
en av mine nærmeste venninner i september.
Veldig koselig og alle er like engasjertehar veldig lyst å lage en slik tradisjon hos oss også når mini vokser til davi har kun hatt det ett år
![]()
baby eller tantebarn!Mange herlige bebiser
Kan jeg få en??![]()
Deilig følelse når det blir stille og du kan snike deg inn for å høre den lille puste tungt og sove søtttror hun kollapsa til slutt her nå... Ble veldig stille der innea
Ja, det er klart. Har jo vært en påkjennelse uansett og det setter jo en støkk i degSove bedre enn vi ville gjort ellers hvertfall![]()
Jaja.. får fortsette å prøve selv dababy eller tantebarn!
uansett NEI!!! de er MINE!!!!
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE!!!!!
Fikk telefon nå om at det ikke var innfarkt heldigvis. De tror det er en blokkert blodåre men ville ta flere tester. Mest sannsynlig får han komme hjem i morgen og må tilbake på tirsdag
Tusen takk <3
ja.. det som er så "rart" er at du kan bli så sint og frustrert når de ikke vil sove!Deilig følelse når det blir stille og du kan snike deg inn for å høre den lille puste tungt og sove søtt![]()
Det er helt sant. Hvertfall godt å være samlet med familie daJa, det er klart. Har jo vært en påkjennelse uansett og det setter jo en støkk i deg![]()
heheheJaja.. får fortsette å prøve selv da![]()
![]()
![]()
Ja, det er helt utrolig! Og så sitter man med et smil om munnen resten av kveldenja.. det som er så "rart" er at du kan bli så sint og frustrert når de ikke vil sove!
Men når de først sovner og du går inn for å se til dem. Så bare smelter hjertet totalt når du hører den rolige pusten og det fredlige vesenet.
Å vips.. sinne og frustrasjon flyr ut av vinduet![]()
Fokus er ned i vekt for å få prøverør. Ellers legger vi jo inn jevnlige aksjer, men kjente jeg trengte en pause av el-testing. Har jo ikke fått en eneste positiv på de over 2 årene vi har prøvd. Sannsynligheten er stor for at jeg ikke har hatt eggløsninger i det hele tatt ifølge gyn.heheheHåper virkelig det ordner seg for dere snart... kan jeg spørre hvordan alt går?
Ja, det er viktig og veldig godtDet er helt sant. Hvertfall godt å være samlet med familie da![]()