Skravletråd :)

Ja! :D
Hope i april..
Min i Juni.
samboeren til svogeren i august/september
en av mine nærmeste venninner i september.
Mange herlige bebiser

Kan jeg få en?? :D

Fikk telefon nå om at det ikke var innfarkt heldigvis. De tror det er en blokkert blodåre men ville ta flere tester. Mest sannsynlig får han komme hjem i morgen og må tilbake på tirsdag :)

Tusen takk <3

Godt å høre

Deilig følelse når det blir stille og du kan snike deg inn for å høre den lille puste tungt og sove søtt :)
ja.. det som er så "rart" er at du kan bli så sint og frustrert når de ikke vil sove!
Men når de først sovner og du går inn for å se til dem. Så bare smelter hjertet totalt når du hører den rolige pusten og det fredlige vesenet.

Å vips.. sinne og frustrasjon flyr ut av vinduet :P

Ja, det er klart. Har jo vært en påkjennelse uansett og det setter jo en støkk i deg ;)
Det er helt sant. Hvertfall godt å være samlet med familie da :)

ja.. det som er så "rart" er at du kan bli så sint og frustrert når de ikke vil sove!
Men når de først sovner og du går inn for å se til dem. Så bare smelter hjertet totalt når du hører den rolige pusten og det fredlige vesenet.

Å vips.. sinne og frustrasjon flyr ut av vinduet :P
Ja, det er helt utrolig! Og så sitter man med et smil om munnen resten av kvelden :)

hehehe :D Håper virkelig det ordner seg for dere snart... kan jeg spørre hvordan alt går?
Fokus er ned i vekt for å få prøverør. Ellers legger vi jo inn jevnlige aksjer, men kjente jeg trengte en pause av el-testing. Har jo ikke fått en eneste positiv på de over 2 årene vi har prøvd. Sannsynligheten er stor for at jeg ikke har hatt eggløsninger i det hele tatt ifølge gyn.

Back
Topp