Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke. Sikkert noe.da var maten fortærtÅ jeg er tilbake på sofaen
hahaha.. noe spennende på TV i kveld.. Sånn etter legge barn tid
![]()
huff.. er ikke mye morro det der. Vesla la seg ikke uten kamp før hun var nesten 3 år.Vet ikke. Sikkert noe.
Jeg venter på å få kjempe med å få lillesøster til å spise kvelds, og håper mannen kommer før de skal legge seg...
Normalt ikke så vanskelig men hun eier jo ikke matlyst nå som hun har feberhuff.. er ikke mye morro det der. Vesla la seg ikke uten kamp før hun var nesten 3 år.![]()
ThænksVelkommen hjemmye trafikk?!
Hehe...la henne kose segIkke helt nei. Men snopematlysta er åpenbart på plass.... påskeegg er digg...
Hehe...det får du gjørejeg får ta det igjen når jeg blir gammel...![]()
Haha...hørtes kjempe gøy utHahahah, nå har vi hatt påskerebus! Min onkel, hans samboer, meg, min samboer, min søster på 14 og jentungen på 3 år har løpt rundt som høns på jakt etter flere lappervi fikk hint, men ikke alltid like lett å ta hintene til mamma
Noen av hintene var ute og folk snudde seg da de så oss løpe om kamp![]()
Syke bare er ikke bare bareNormalt ikke så vanskelig men hun eier jo ikke matlyst nå som hun har feber
Syke bare er ikke bare bare![]()
Oj! Masse god bedring til svigerfarVi håper virkelig det. Ble ikke helt påsken vi hadde sett for oss
Veldig gøyHaha...hørtes kjempe gøy ut![]()
åå det hørtes kjempe koselig utHahahah, nå har vi hatt påskerebus! Min onkel, hans samboer, meg, min samboer, min søster på 14 og jentungen på 3 år har løpt rundt som høns på jakt etter flere lappervi fikk hint, men ikke alltid like lett å ta hintene til mamma
Noen av hintene var ute og folk snudde seg da de så oss løpe om kamp![]()
Da ble kveldens tv inntil vider ei alle fall "beretninger om begynnelser" fra sumo. Jeg har sett den første episoden på tv, nå ser jeg resten på sumo. Digger at mannen har ordnet oss sumo, merker jeg
Så får vi se om vi endrer tema når mannen er ferdig å legge unger
Hvor langt er du kommet?Den leggingen tar tid, jeg starter nå episde tre (altså, jeg begynte på 2, for 1 har jeg sett på tv)
Kosda var jeg plutselig alene hjemmechips, dip og kardashians på tv
hva gjør dere da damer??
![]()
Sånn skal det væreVeldig gøyspesielt når alle har like mye konkurranseinstinkt
brøyter seg forbi hverandre og løper ut i sokkelesten
![]()