Skravletråd :)

da var maten fortært :P Å jeg er tilbake på sofaen :P hahaha.. noe spennende på TV i kveld.. Sånn etter legge barn tid :P

da var maten fortært :P Å jeg er tilbake på sofaen :P hahaha.. noe spennende på TV i kveld.. Sånn etter legge barn tid :P
Vet ikke. Sikkert noe.

Jeg venter på å få kjempe med å få lillesøster til å spise kvelds, og håper mannen kommer før de skal legge seg...

Vet ikke. Sikkert noe.

Jeg venter på å få kjempe med å få lillesøster til å spise kvelds, og håper mannen kommer før de skal legge seg...
huff.. er ikke mye morro det der. Vesla la seg ikke uten kamp før hun var nesten 3 år. :(

huff.. er ikke mye morro det der. Vesla la seg ikke uten kamp før hun var nesten 3 år. :(
Normalt ikke så vanskelig men hun eier jo ikke matlyst nå som hun har feber

Hahahah, nå har vi hatt påskerebus! Min onkel, hans samboer, meg, min samboer, min søster på 14 og jentungen på 3 år har løpt rundt som høns på jakt etter flere lapper :p vi fikk hint, men ikke alltid like lett å ta hintene til mamma :p

Noen av hintene var ute og folk snudde seg da de så oss løpe om kamp :p
Haha...hørtes kjempe gøy ut:D

Syke bare er ikke bare bare :(

Nei, men egentlig er hun ikke merkbart syk utover matlysta og den gradestokken. Hun er 38 grader varm, opp mot 39 til tider, men virker stort sett fin i forma. Men spiser ikke.

Da ble kveldens tv inntil vider ei alle fall "beretninger om begynnelser" fra sumo. Jeg har sett den første episoden på tv, nå ser jeg resten på sumo. Digger at mannen har ordnet oss sumo, merker jeg

Så får vi se om vi endrer tema når mannen er ferdig å legge unger

Den leggingen tar tid, jeg starter nå episde tre (altså, jeg begynte på 2, for 1 har jeg sett på tv)

da var jeg plutselig alene hjemme :p chips, dip og kardashians på tv :p hva gjør dere da damer?? :D

ungene sover, og jeg ser tv fortsatt, og mannen ser noe annet på ipad mens han vasker opp, snille han

Hahahah, nå har vi hatt påskerebus! Min onkel, hans samboer, meg, min samboer, min søster på 14 og jentungen på 3 år har løpt rundt som høns på jakt etter flere lapper :p vi fikk hint, men ikke alltid like lett å ta hintene til mamma :p

Noen av hintene var ute og folk snudde seg da de så oss løpe om kamp :p
åå det hørtes kjempe koselig ut :D

Da ble kveldens tv inntil vider ei alle fall "beretninger om begynnelser" fra sumo. Jeg har sett den første episoden på tv, nå ser jeg resten på sumo. Digger at mannen har ordnet oss sumo, merker jeg

Så får vi se om vi endrer tema når mannen er ferdig å legge unger
Den leggingen tar tid, jeg starter nå episde tre (altså, jeg begynte på 2, for 1 har jeg sett på tv)
Hvor langt er du kommet?:)
Sumo er knall!

Back
Topp