Håper dere får en fin lørdagskveldungene sover, og jeg ser tv fortsatt, og mannen ser noe annet på ipad mens han vasker opp, snille han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere får en fin lørdagskveldungene sover, og jeg ser tv fortsatt, og mannen ser noe annet på ipad mens han vasker opp, snille han
haha så bra det ikke bare er jeg som spiser chips daKos
Jeg ligger vannrett i sofaen og spiser potetgull![]()
Jeg er IKKE sunn denne påskenhaha så bra det ikke bare er jeg som spiser chips daføler alle andre er sånn super sunne for tiden
![]()
hehe føler jeg er likJeg er IKKE sunn denne påskendytter innpå alt jeg finner...
Hvor langt er du kommet?
Sumo er knall!
Prøver å få lagt mini, men han er visst helt kålorm i kveldHodet går rundt og rundt og rundt.. hahaha..
Dere driver med da jenter?
Prøver å få Vesla til å sove.. For hun er like mye kålmark...Prøver å få lagt mini, men han er visst helt kålorm i kveldVrir seg rundt på puppen som en propell. Etterpå blir det vel tv-titting.
Hva gjør du?
Yes daSånn skal det værelitt kriging!
Det var det ogåå det hørtes kjempe koselig ut![]()
Gjør mitt bestefinnes ingen bedre tante enn det![]()
![]()
Fikk telefon nå om at det ikke var innfarkt heldigvis. De tror det er en blokkert blodåre men ville ta flere tester. Mest sannsynlig får han komme hjem i morgen og må tilbake på tirsdagGod tante du. taco blir nok godt, og la oss håpe bestefar kommer tilbake fra legen i grei form etterhvert.
Tusen takk <3Oj! Masse god bedring til svigerfar
Sånn det skal være detGjør mitt beste![]()
Så bra!!!!! Deilige nyheter!Fikk telefon nå om at det ikke var innfarkt heldigvis. De tror det er en blokkert blodåre men ville ta flere tester. Mest sannsynlig får han komme hjem i morgen og må tilbake på tirsdag
Tusen takk <3
Artig det daPrøver å få Vesla til å sove.. For hun er like mye kålmark...
Hope da? Var ikke det søsteren din? Eller har jeg tolket feil?Sånn det skal være det
Gleder meg til å bli tante igjen.. Har ett tantebarn og hun bor på Island. Har 4 bonus tantebarn. Men de bor i Nord-Norge.
Endelig kommer det ett tantebarn jeg kan skjemme litt bort.
Kommer 2 tantebarn til i løpet av året.. Men nok en gang så bo da det ene i Nord-Norge.
Men det kommer ett i kosenærhet i september!
Godt å høre!Fikk telefon nå om at det ikke var innfarkt heldigvis. De tror det er en blokkert blodåre men ville ta flere tester. Mest sannsynlig får han komme hjem i morgen og må tilbake på tirsdag
Tusen takk <3
Veldig!! Man frykter jo det verste når slikt skjerSå bra!!!!! Deilige nyheter!
Tror vi alle slapper litt mer av nå jaGodt å høre!![]()
tror hun kollapsa til slutt her nå... Ble veldig stille der inneArtig det daBegynner å nærme seg slutten her nå, kjenner jeg.