Skravletråd :)

Hodet går rundt og rundt og rundt.. hahaha..
Dere driver med da jenter?

Hodet går rundt og rundt og rundt.. hahaha..
Dere driver med da jenter?
Prøver å få lagt mini, men han er visst helt kålorm i kveld :P Vrir seg rundt på puppen som en propell. Etterpå blir det vel tv-titting.

Hva gjør du?

Prøver å få lagt mini, men han er visst helt kålorm i kveld :p Vrir seg rundt på puppen som en propell. Etterpå blir det vel tv-titting.

Hva gjør du?
Prøver å få Vesla til å sove.. For hun er like mye kålmark...

God tante du. taco blir nok godt, og la oss håpe bestefar kommer tilbake fra legen i grei form etterhvert.
Fikk telefon nå om at det ikke var innfarkt heldigvis. De tror det er en blokkert blodåre men ville ta flere tester. Mest sannsynlig får han komme hjem i morgen og må tilbake på tirsdag :)

Oj! Masse god bedring til svigerfar
Tusen takk <3

Gjør mitt beste ;)
Sånn det skal være det ;)
Gleder meg til å bli tante igjen.. Har ett tantebarn og hun bor på Island. Har 4 bonus tantebarn. Men de bor i Nord-Norge.
Endelig kommer det ett tantebarn jeg kan skjemme litt bort. :P

Kommer 2 tantebarn til i løpet av året.. Men nok en gang så bo da det ene i Nord-Norge.
Men det kommer ett i kosenærhet i september!

Fikk telefon nå om at det ikke var innfarkt heldigvis. De tror det er en blokkert blodåre men ville ta flere tester. Mest sannsynlig får han komme hjem i morgen og må tilbake på tirsdag :)

Tusen takk <3
Så bra!!!!! Deilige nyheter!

Sånn det skal være det ;)
Gleder meg til å bli tante igjen.. Har ett tantebarn og hun bor på Island. Har 4 bonus tantebarn. Men de bor i Nord-Norge.
Endelig kommer det ett tantebarn jeg kan skjemme litt bort. :p

Kommer 2 tantebarn til i løpet av året.. Men nok en gang så bo da det ene i Nord-Norge.
Men det kommer ett i kosenærhet i september!
Hope da? Var ikke det søsteren din? Eller har jeg tolket feil? :P

Tusen takk <3
Godt å høre! :)

Back
Topp