Funker dårlig. Mannen har hvert på jobb i natt så han sover ennå. Å jeg kan ikke akkurat la vesla styre alene i huset.Du kan ikkje ta ein powernap først, og så vere opplagt til å gå ut etterpå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker dårlig. Mannen har hvert på jobb i natt så han sover ennå. Å jeg kan ikke akkurat la vesla styre alene i huset.Du kan ikkje ta ein powernap først, og så vere opplagt til å gå ut etterpå?
Si det.... det er jo ingen spørsmål liksomHva ville din favoritt-samtale handlet om da?
Uff, ja leste at snuppa di var oppe før fuglene idagJeg skylder søvn og har for mange ting jeg skulle ha gjort i dag
Shopping er gøyUt i sola ja. Den får eg forhåpentligvis nytt litt på veg til kjøpesenteret![]()
Det kan du trygt si.Uff, ja leste at snuppa di var oppe før fuglene idagså slitsomt!
Går an å prøve hjemmeGår det ann å prøve hjemme eller må man i sal?![]()
Sjå på vedstabling hørtes jo heilt greitt ut
Eg skal ein tur på shopping, og så blir det lammelår hos søstern med eit par vennefamilier![]()
Hehe, vi er for treg tydeligvisDa er vi to. Og før jeg får sukk for meg er det skravlet fire sider til![]()
Må bare skyte inn med alt man har å tilføyeSi det.... det er jo ingen spørsmål liksom![]()
Tror kanskje det er best å være alene første gangenGår an å prøve hjemmejeg syns det er artigere i sal, for da er jeg ikke alene om det
![]()
Jeg får øve meg litt!Må bare skyte inn med alt man har å tilføyenoe blir oversett, noe blir tatt opp.
Har du noen planer for dagen, da?
Påskeharen legger egg overaltJeg får øve meg litt!
I dag blir det dagstur for å besøke noe slekt! Kanskje har påskeharen lagt fra seg egg midt oppå Hardangervidda!?
Kos dere på besøk og lykke til med påskeegg-jaktJeg får øve meg litt!
I dag blir det dagstur for å besøke noe slekt! Kanskje har påskeharen lagt fra seg egg midt oppå Hardangervidda!?
Stakkars. Håper det går seg til etterkvart dåFunker dårlig. Mannen har hvert på jobb i natt så han sover ennå. Å jeg kan ikke akkurat la vesla styre alene i huset.
Tøfler til mini. Og litt småting. Men satsar på at det er fort gjortShopping er gøy
Noe spesielt du skal ha?
takk ;PStakkars. Håper det går seg til etterkvart då![]()
Å?Tøfler til mini. Og litt småting. Men satsar på at det er fort gjort![]()
btw! er det noen bakeglade her som vet hvordan det er å farge smeltet hvit sjokolade med fargepasta?
Funkar veldig braMen ikkje bruk slik butikk farge. Kjøp ekte vare som Wilton osv
![]()