Skravletråd :)

Jepp. Tror nok folk generelt bør bli flinkere til selvundersøkelser og lytte til kroppen. Men samtidig kanskje ikke fly til legen for den minste ting. Typ hostet i en halv dag... :p
hehe ja det er jo grenser :p
Jeg fikk beskjed på kontrollen i forrige uke at jeg måtte huske på at jeg kanskje skulle tenke på å ringe føden litt FØR denne gangen.. Ikke vente til jeg hadde for vondt. :P De stoler ikke på smertegrensen min der inne lenger :P

hehe ja det er jo grenser :p
Jeg fikk beskjed på kontrollen i forrige uke at jeg måtte huske på at jeg kanskje skulle tenke på å ringe føden litt FØR denne gangen.. Ikke vente til jeg hadde for vondt. :P De stoler ikke på smertegrensen min der inne lenger :P
Haha, kan sikkert være greit å ringe inn og så få beskjed om hva du skal gjøre videre :) de har vel journalen fra sist antar jeg?

Haha, kan sikkert være greit å ringe inn og så få beskjed om hva du skal gjøre videre :) de har vel journalen fra sist antar jeg?

Jepp. Legene i feb 14 sa at de kom til å skrive om min smerteterskel i journalen min :P

Haha, herlig :p

Samboeren våkner av den minste lille ting på natten (vel utennom av jenta vår da) og sover ekstremt dårlig.. Så han våkner nok opp av snorkingen, men vil nok bare ikke innse det :p

Hehe nei han vil nok ikke det da :P jeg merker at jeg sover veldig dårlig pga det nå, våkner etter et par timer og må pusse nesa og så tar det lang tid før jeg får sove igjen :P men til tirsdag et legekontoret åpent igjen og da skal jeg ha ny resept :D

Dans, ja. Jeg er stiv som en stokk :p men liker å prøve ut ting da, gikk på Zumba med mamma for noen år siden... For noen latterkramper vi fikk av hverandre :p
Haha. Ja, det er mange stive stokker å se på treningene. Men etter hvert blir man faktisk bedre! Skal ikke mer enn et par timer til.

Sjølvaste påskeaften! :) har folk kjekke planar for i dag? :D

Back
Topp