Ikke i det hele tatthvis du ikke husker navnet på den eller kanalen kan det jo ikke ha hvert bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i det hele tatthvis du ikke husker navnet på den eller kanalen kan det jo ikke ha hvert bra![]()
hehe jaja.. da har du prøvd detIkke i det hele tattfulgte vel bare halvveis med tror jeg
![]()
Å, som jeg beundrer de som har pågangsmot og gidder å joggeGår i jogging, sykling og 30 days shred![]()
Ja, som oftest er magefølelsen rett. Farmor dro til legen fordi hun ikke følte seg bra, men fikk beskjed om at siden det var så kort tid etter farfars død så var det nok det.. Vips noen måneder etter ble det funnet kreft i lunger med spredning til skjelettet. Hun døde vel ca et år etter farfarEn ting er ihvertfall sikkert. lytt til kroppen din! uansett!
Du kjenner kroppen din best. Å hvis du virkelig føler inni margen at noe ikke stemmer.. ta det alvorlig.
Er egentlig på vei i senghehe jaja.. da har du prøvd detNå sitter du bare her å surrer sammen med oss?
Jogging er jo så gøy og ikke minst deiligÅ, som jeg beundrer de som har pågangsmot og gidder å joggeDet er det verste jeg vet
30 days shred startet jeg på før bryllupet for snart 4 år siden, og fullførte 3 dager. Ikke så dårlig det da. Er jo 10%
![]()
Haha...slett ikke verstÅ, som jeg beundrer de som har pågangsmot og gidder å joggeDet er det verste jeg vet
30 days shred startet jeg på før bryllupet for snart 4 år siden, og fullførte 3 dager. Ikke så dårlig det da. Er jo 10%
![]()
huff.. det var trist å høreJa, som oftest er magefølelsen rett. Farmor dro til legen fordi hun ikke følte seg bra, men fikk beskjed om at siden det var så kort tid etter farfars død så var det nok det.. Vips noen måneder etter ble det funnet kreft i lunger med spredning til skjelettet. Hun døde vel ca et år etter farfar![]()
Helt enig med degJogging er jo så gøy og ikke minst deilig![]()
Huff, neiJogging er jo så gøy og ikke minst deilig![]()
du måtte det jaEr egentlig på vei i seng
Måtte bare innom en tur...![]()
Det må jeg si, du er flink altså! Nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ha stått over Zumbaen denne ukaHaha...slett ikke verst
Jeg har tatt alle dagene 100 ganger, og bruker den som basic trening
Og jogging er jo sååå deilig![]()
Ja, men de var gamle begge to. Og slitt mye med helsa.huff.. det var trist å hørestemoren min fikk brystkreft i 2010.. Men hun er "friskemeldt" nå..
så god du er <3 jeg har heldigvis ikke hatt slike harde prøvelser, men helt andre som påvirker livet. men det er viktig å dele slik at andre også kan læreSå godt å høre at du synes det. Har hatt mine prøvelser i livet. Å har lært at mine erfaringer kan være til hjelp for andre.
Å hvis mine "alvorlige" erfaringer kan være til hjelp for noen andre så synes jeg det er viktig å dele.
under KS i 2010 hadde jeg 3-4 studenter inne på operasjonstua. Tilfellet mitt var så "rart" at de ønsket at studentene skulle å erfaringen. Jeg sa ja uten å nøle. Å jeg angrer ikke. De MÅ jo lære på en eller annen måte.
så send dem inn..
Haha. Musikk på øra og kjenne at kroppen jobber seg fremoverHuff, neiMil etter mil med slit
![]()
Ja absolutt. Jeg er blitt veldig flink til å sjekke etter kulerJa, men de var gamle begge to. Og slitt mye med helsa.
Samboeren til onkel har også hatt brystkreft, skremmende altsåman håper jo at man ikke blir en av de som blir rammet..
enig..så god du er <3 jeg har heldigvis ikke hatt slike harde prøvelser, men helt andre som påvirker livet. men det er viktig å dele slik at andre også kan lære![]()
Det er det som er problemet; det går ikke framover!Haha. Musikk på øra og kjenne at kroppen jobber seg fremoverdeilig
(men så er jeg vant med mye løping gjennom idretten min da
)
Jepp. Tror nok folk generelt bør bli flinkere til selvundersøkelser og lytte til kroppen. Men samtidig kanskje ikke fly til legen for den minste ting. Typ hostet i en halv dag...Ja absolutt. Jeg er blitt veldig flink til å sjekke etter kuler
Dans, ja. Jeg er stiv som en stokkDet er det som er problemet; det går ikke framover!Haha. Er oppvokst med dans, så her er det saltrening som gjelder
![]()