Det er ikke alltid like lettJeg henger heller ikke alltid med, men da må man bare forsøke å hoppe inn i tråden igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke alltid like lettJeg henger heller ikke alltid med, men da må man bare forsøke å hoppe inn i tråden igjen![]()
Dette kommer til å bli en lang dag!
Det er ikke alltid like lettMen prøver så godt vi kan
![]()
Jogging skal ikke være vondtDet må jeg si, du er flink altså! Nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ha stått over Zumbaen denne uka![]()
Har aldri likt jogging, tror det må være noe med løpestilen min. Får så ufattelig vondt i beina!
Å dusje er allright, ja. Hvis jeg klarer å gå inn i dusjen, vel å merke! Nei, jeg får holde meg til Zumbaen min og litt hurtig gangeMen den følelsen man har når man kommer hjem, deilig og svett, og hopper i dusjen?!![]()
Zumba er veldig gøy! Jeg elsker å danse, så det er midt i blinken for megJogging skal ikke være vondtda er det bedre å gjøre noe annet
Zumba har jeg aldri prøvd? Er det gøy?![]()
Litt deilig det og, er det ikkje?Nei egentlig ikke.![]()
Si det til Vesla som fant ut kl 04:00 i natt at hun ikke skulle sove mer. Kl 06:00 holdt hun det fortsatt gående. Da måtte jeg bare legge meg å sove ett annet sted. Å mannen måtte ta over. Skulle hvert en tur i byen i dag. I løpet av de korte timene det er åpent. Men jeg er helt skutt.Du har misforstått. Langfredag var i går![]()
Joda, bare å hoppe inn detJeg er virkelig dårlig på small talk, finner aldri noe å svare inne i denne tråden![]()
Sjølvaste påskeaften!har folk kjekke planar for i dag?
![]()
Å?? Hva sto det i brevet da?Ja, den var her natt til idagHun la igjen et brev også
![]()
På en måte jo. Er så sliten. Men skulle gjerne hvert en tur ute i sola med mann og barn.Litt deilig det og, er det ikkje?![]()
Hvorfor det???Dette kommer til å bli en lang dag!
Deilige påskeaftenSjølvaste påskeaften!har folk kjekke planar for i dag?
![]()
Sjå på vedstabling hørtes jo heilt greitt utMamma og de kommer med ved som jeg skal se på at blir stablet og så skal jeg på jobb i kveld![]()
Hva skal du i dag da?
Jeg skylder søvn og har for mange ting jeg skulle ha gjort i dagHvorfor det???
Ja, vi får alle gjøre det vi liker bestÅ dusje er allright, ja. Hvis jeg klarer å gå inn i dusjen, vel å merke! Nei, jeg får holde meg til Zumbaen min og litt hurtig gange![]()
Ut i sola ja. Den får eg forhåpentligvis nytt litt på veg til kjøpesenteretDeilige påskeaften
Ingen store planer, må prøve å komme meg en tur ut i sola..
Du da?
Går det ann å prøve hjemme eller må man i sal?Zumba er veldig gøy! Jeg elsker å danse, så det er midt i blinken for meg![]()
Er alene hjemme med minsten så det blir vel en liten tur ut med vogna, tenker jeg.Sjølvaste påskeaften!har folk kjekke planar for i dag?
![]()
Du kan ikkje ta ein powernap først, og så vere opplagt til å gå ut etterpå?På en måte jo. Er så sliten. Men skulle gjerne hvert en tur ute i sola med mann og barn.