Milde måne, jeg kommer!!![]()
Det er vel sånn ca gjennomsnittelig standard på maten i det huset i helga når ungene er i seng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Milde måne, jeg kommer!!![]()
Langtidstekt svin indrefile med ovnstekte rotgrønnsaker (sellerirot, gulrøtter, persillerot, pastinakk, rødbete, sjalottløk ++), soppstuing og soppsaus
Guri, det er en helt annen divisjon enn her i husetDet er vel sånn ca gjennomsnittelig standard på maten i det huset i helga når ungene er i seng![]()
Her reageres det kun på vanlig løk (heldigvis)Du... LØK!!!!! små løk er også løk....
Vel, når man nesten aldri har barnefri, og dermed ikke får spise romantiske middager med mannen på restaurant så alt for ofte så får man lære seg å lage god mat selv og gjøre det hjemmeGuri, det er en helt annen divisjon enn her i huset![]()
Er akkurat ferdig med å spise, og sitter og ser på filmen Blues brothersGod kveld babes! hvordan har dere det?
Jeg sitter å slapper av i sofaen etter en lang ettermiddag og kveld hos pappa og bonus mamma.
Hei, heiGod kveld babes! hvordan har dere det?
Jeg sitter å slapper av i sofaen etter en lang ettermiddag og kveld hos pappa og bonus mamma.
Veldig smart og kreativt av dereVel, når man nesten aldri har barnefri, og dermed ikke får spise romantiske middager med mannen på restaurant så alt for ofte så får man lære seg å lage god mat selv og gjøre det hjemme![]()
hva har dere spist da?Er akkurat ferdig med å spise, og sitter og ser på filmen Blues brothers
deilig da!Hei, hei
Ligger henslengt i sofaen og stirrer på dårlig tv![]()
så flink du erVel, når man nesten aldri har barnefri, og dermed ikke får spise romantiske middager med mannen på restaurant så alt for ofte så får man lære seg å lage god mat selv og gjøre det hjemme![]()
Takk, prøver ihvertfallblitt avhengig
![]()
Ååh...så deiligoi skal si sidene fyker her altsånå har vi nettopp hatt besøk av ene onkelen min og de to jentene hans, ble pizza til middag og et løfte fra samboer om grillmat imorgen
ELSKER grillmat så det ser jeg frem til
![]()
god kveldGod kveld babes! hvordan har dere det?
En eller annen krimdeilig da!hva ser du på?
deilig dagod kveldher har nettopp besøket gått, og jeg slapper av på sofaen mens samboeren er i dusjen. kjenner det skal bli en tidlig kveld idag, jeg er så syyyyykt trøtt
![]()
jaÅåh...så deiligelsker grillmat selv!
hahaha ok? Jaja noen må jo se på sånne ting ogsåEn eller annen krimdårlig sådann...