Skravletråd :)

Vel, når man nesten aldri har barnefri, og dermed ikke får spise romantiske middager med mannen på restaurant så alt for ofte så får man lære seg å lage god mat selv og gjøre det hjemme :p

Du angriper det på den måten. Fint for dere.

Jeg har heller romantisk middag på med mannen ute uten barna, men det hadde vi ikke før vi fikk barn heller...Og vi savner det sånnsett heller ikke. Så vi fortsetter som før, lager helt kurant, men mye enklere mat. (Og spiser sammen hele familien.)

Noen her inne som har peiling på babycall btw? :) ser jollyroom har påskesalg, og vi har fått anbefalt neonate sin. men den dyreste koster over 1000kr, noen som har den og vet om den er verdt det? :)

hehe :p jeg holdt på å sovne på sofaen før de kom, så har vært trøtt i hele dag :/ :p
samme her.. måtte virkelig jobbe med å holde meg våken før vi skulle dra til pappa i dag :P

ja :) kunne nok levd på det altså, det er jo så enkelt, super godt og ikke minst sunt :D

Hvor sunt det er avhenger vel fullstendig av hva man gjør det til, akkurat som med annen mat. Det er veldig lett å grille usunt om man vil ;)

Men jeg elsker også grillmat ja. Gleder meg til sesongen, vi griller nesten hver dag det er vær til det (og er det ikke vær til å spise ute, ja så spiser vi det inne)

Hvor sunt det er avhenger vel fullstendig av hva man gjør det til, akkurat som med annen mat. Det er veldig lett å grille usunt om man vil ;)

Men jeg elsker også grillmat ja. Gleder meg til sesongen, vi griller nesten hver dag det er vær til det (og er det ikke vær til å spise ute, ja så spiser vi det inne)
her blir det sunn grilling, jeg liker ikke dressing (ja jeg er rar) så det blir mye salat, og kyllingfilet for det meste :) og litt potetsalat da, den er jo ikke så sunn, men hjemmelagd så kjempe god :)

jeg skjønner det da, men du er jo høygravid ;) føler meg så teit her, 18uker og kjempe trøtt og sliten :/
Da jeg gikk gravid med Vesla i 2010 var jeg trøtt og sliten fra start til slutt... De første 4-5 mnd bestod av 3 ting
Jobbe, sove spise... SÅ ble det litt bedre. Men fortsatt klarte jeg ikke holde meg gående uten å sove.
Jobbet nattevakt på den tiden. å ble sykemeldt 100% i uke 27/28 fordi jeg ikke klarte å jobbe hele natten igjennom :P

Hva er denne greia med deg og kylling? Noe jeg ikke har fått med meg starten på
Jeg bare ELSKER kylling, og det er det vist mange som har lagt merke til :P

God kveld babes! hvordan har dere det?
Jeg sitter å slapper av i sofaen etter en lang ettermiddag og kveld hos pappa og bonus mamma.
Koser meg :) Gått tur med svigerinnen min, leket og laget looms-armbånd med nevøene mine. Nå skal vi drikke litt vin og ha quiz :D

Min blir 7 i august og har heldigvis ikke begynt å vente... ikke noe som tyder på at noe faller ut med det første.

Vi sjekka og fant ingen løse tenner. Dro til tannlegen og hun fant to løse tenner, så kan godt hende d er noen løse der ;)

her blir det sunn grilling, jeg liker ikke dressing (ja jeg er rar) så det blir mye salat, og kyllingfilet for det meste :) og litt potetsalat da, den er jo ikke så sunn, men hjemmelagd så kjempe god :)

Jeg liker heller ikke dressing, og spiser ikke potetsalat heller for den del, men griller veldig mye annet enn ren kyllingfilet da...

Back
Topp