Skravletråd :)

Ja, derav at jeg er siten, rett og slett.

Mannen har også begynt, det hele kommer fra jentungen som også fortsatt har det (i tillegg hr hun nå hatt et par dager med feber, men ikke noe alvorlig) så i det hele tatt.

Hodepine har jeg antakelig av at jeg hoser så mye, og sliten og mens og i det hele tatt.
Uff...håper du snart får litt overskudd igjen:)

God kveld jenter hva gjør dere i kveld.
Jeg holder på å lage mat som mannen og jeg skal spise når de eldste ungene er i seng.
Angrer litt på at jeg tenkte på forrett når jeg var i butikken på onsdag, har lyst på kamskjell...

Mannen legger unger. Jeg er standby for å evt ta over om litt. Deretter har jeg planer om å angripe en pose potetgull. Om det blir alene med noe på tv fra sumo som jeg har lyst å se, eller sammen med mannen og se på noe sammen vites ikke.

Må har han sine to dager med påskeferie.

Storesøster har ikke lagt seg enda :o Men hun skal straks legge seg nå.

Vi har en avslappende kveld med foreldrene mine på besøk. :)

Og igår mistet hun sin første tann, så d var flaks besteforeldrene var her og fikk d med seg :D

Mannen legger unger. Jeg er standby for å evt ta over om litt. Deretter har jeg planer om å angripe en pose potetgull. Om det blir alene med noe på tv fra sumo som jeg har lyst å se, eller sammen med mannen og se på noe sammen vites ikke.

Nyt ferien med mannen:D

Storesøster har ikke lagt seg enda :o Men hun skal straks legge seg nå.

Vi har en avslappende kveld med foreldrene mine på besøk. :)

Og igår mistet hun sin første tann, så d var flaks besteforeldrene var her og fikk d med seg :D
Koselig med besøk:D
Så gøy å miste første tann!! Hvor gammel er hun?
Her har eldste fortsatt ikke mistet noen, og han blir 7 år i juni:p han venter veldig...:cool:

Dere får nyte det til det fulle.
Deilig å ha mannen hjemme for en gangsskyld tenker jeg

Back
Topp