Skravletråd :)

Hvordan er påsken deres så langt, damer?
Veldig bra.
Masse sol, og har fått oss en liten trilletur i dag også :)
Håper på masse sol utover slik at jeg kan trille meg i bedre form

Her syns mannen det var nok med en.
Først etter at mensen var forsinket 1 uke en gang, og han hadde begynt å tenke på en til var han med på det.
Overraskelsen var derfor ganske stor når han tok initiativ til tredje..
Poenget mitt er at mye kan forandre seg når det kommer til disse mennene :rolleyes:
Håper min og har endringspotensiale!:)

Hva planter dere?:)
Jeg klippet noen stiklinger så de skal forgreine seg, men det meste du ser her er clivia, åtte stykker, som definitivt fortjente større potter, røttene var helt klart holdt tilbake slik de sto før. Håper på vekst nå som de har fått bedre potensiale, de er over er år gamle. Og har max 3 blader, de kunne hatt flere.

Vi skal egentlig så gulrot i melkekartonger også, men da må jeg hente inn mer jord, og løsrive ungene fra film og tvspill.

Jeg klippet noen stiklinger så de skal forgreine seg, men det meste du ser her er clivia, åtte stykker, som definitivt fortjente større potter, røttene var helt klart holdt tilbake slik de sto før. Håper på vekst nå som de har fått bedre potensiale, de er over er år gamle. Og har max 3 blader, de kunne hatt flere.

Vi skal egentlig så gulrot i melkekartonger også, men da må jeg hente inn mer jord, og løsrive ungene fra film og tvspill.
Da får vi satse på at de likte omplantingen:D

Back
Topp