Veldig bra.Hvordan er påsken deres så langt, damer?
Masse sol, og har fått oss en liten trilletur i dag også
Håper på masse sol utover slik at jeg kan trille meg i bedre form
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig bra.Hvordan er påsken deres så langt, damer?
Håper min og har endringspotensiale!Her syns mannen det var nok med en.
Først etter at mensen var forsinket 1 uke en gang, og han hadde begynt å tenke på en til var han med på det.
Overraskelsen var derfor ganske stor når han tok initiativ til tredje..
Poenget mitt er at mye kan forandre seg når det kommer til disse mennene![]()
Veldig bra.
Masse sol, og har fått oss en liten trilletur i dag også
Håper på masse sol utover slik at jeg kan trille meg i bedre form
Hva planter dere?Når vi likevel hadde voksduken på...![]()
Endte opp med egg og baconlike greit det. handlet på onsdag jeg.. mulig jeg må på butikken i løpet av påsken.. Men det får så være![]()
Litt ensom kanskjeHvordan er påsken deres så langt, damer?
Ja, jeg har lyst på trilletur!!Trilleturer er veldig koselig ja![]()
Sov ganske godt i nattHåper du har sovet godt og er klar for en ny dag![]()
Jeg klippet noen stiklinger så de skal forgreine seg, men det meste du ser her er clivia, åtte stykker, som definitivt fortjente større potter, røttene var helt klart holdt tilbake slik de sto før. Håper på vekst nå som de har fått bedre potensiale, de er over er år gamle. Og har max 3 blader, de kunne hatt flere.Hva planter dere?![]()
Du er så kreativ snuppaNår vi likevel hadde voksduken på...![]()
Det et godt, da!!!Endte opp med egg og baconmye enklere
![]()
Her blir det pulled porkDet et godt, da!!!
Tror vi tar kylling i dag. Når jeg får høre fra mannen når han kommer hjem.
Tja, jeg tok tre potter med åtte blomster i, og ga dem en hver... Lite kreativt det?Du er så kreativ snuppa![]()
Litt ensom kanskje
Ellers helt grei..
Din da?![]()
Her blir det pulled pork![]()
Hvis man fyller et pitabrød el hamburgerbrød med salat, pulled pork og dressing, serverer med stekte potetbåter ved siden av, så er det ganske så godtHva er det egentlig man gjør med slik pulled pork?
Putter i salat?
Hihi...så deilig daSov ganske godt i nattoppe på do bare to ganger
![]()
Da får vi satse på at de likte omplantingenJeg klippet noen stiklinger så de skal forgreine seg, men det meste du ser her er clivia, åtte stykker, som definitivt fortjente større potter, røttene var helt klart holdt tilbake slik de sto før. Håper på vekst nå som de har fått bedre potensiale, de er over er år gamle. Og har max 3 blader, de kunne hatt flere.
Vi skal egentlig så gulrot i melkekartonger også, men da må jeg hente inn mer jord, og løsrive ungene fra film og tvspill.
Det går helt fintLiker ikke at du er ensom da..
Min er over all forventning!