Koser meg hos svigersHeisann jenter
Går det bra her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koser meg hos svigersHeisann jenter
Går det bra her?
Det går helt fintliker i grunn mitt eget selskap
Bra du har det flott!
Hei på degHeisann jenter![]()
Går det bra her?
Uff...du blir ikke syk??Sliten
Vondt i hodet. Hoster
Jeg er sliten og lei.
Men mannen har i det minste fri i helga!!! Dog går mye av morgendagen på avslutningen til en kollega, jeg forstår han vil gå, men synes det tar altfor mye av dagen, når han har to dager fri i hele påska, liksom?!!
Så kjekt da. Bor de langt unna?Koser meg hos svigersHva gjør du?
Jeg har jo hosta i en over en måned, det bare tar seg opp av og til.Uff...du blir ikke syk??
Så kjedelig at han blir borte igjen...typisk!!![]()
Hei på deg
Alt flott her!
Bra med deg?![]()
Sliten
Vondt i hodet. Hoster
Jeg er sliten og lei.
Men mannen har i det minste fri i helga!!! Dog går mye av morgendagen på avslutningen til en kollega, jeg forstår han vil gå, men synes det tar altfor mye av dagen, når han har to dager fri i hele påska, liksom?!!
Begynner du å bli syk?:/
"Godt" å høre at det ikke er verreJeg har jo hosta i en over en måned, det bare tar seg opp av og til.
Kjedelig. God bedringFortsetter vel bare å være det, egentlig.
Føler meg mye bedreSå bra da. Er du frisk igjen?
Alt fint her![]()
Godt du er bedre. Nei, føles ikke kroppen klar for det er det lurt å venteFøler meg mye bedre
Men ikke klar for å gjenoppta treningen..
Ja, tror jeg drøyer den littGodt du er bedre. Nei, føles ikke kroppen klar for det er det lurt å vente![]()
Ja, tror jeg drøyer den litt
Selv om jeg har abstinenser etter 3 uker uten trening!!![]()
TakkSå kjekt da. Bor de langt unna?Og du, gratiss med stelleveska
Her har vi lekt mye ute i dag, hilst på dyrene på gården og bakt sjokoladekakeSkulle egentlig reise på hytta i dag, men venter til i morgen
![]()
"Godt" å høre at det ikke er verre
Må være slitsomt..
Takk
Høres ut som en koslig dag
Ikke så langt, men de bor på en liten øy så pleier å være en stund når vi kommer hit i stedet for å måtte ta ferge frem og tilbake![]()
NeiAha, det skjønner jeg daHar svigers vært flink og kjøpt inn nok kylling
?