Skravletråd :)

Sliten

Vondt i hodet. Hoster
Jeg er sliten og lei.

Men mannen har i det minste fri i helga!!! Dog går mye av morgendagen på avslutningen til en kollega, jeg forstår han vil gå, men synes det tar altfor mye av dagen, når han har to dager fri i hele påska, liksom?!!

Sliten

Vondt i hodet. Hoster
Jeg er sliten og lei.

Men mannen har i det minste fri i helga!!! Dog går mye av morgendagen på avslutningen til en kollega, jeg forstår han vil gå, men synes det tar altfor mye av dagen, når han har to dager fri i hele påska, liksom?!!
Uff...du blir ikke syk??:rolleyes:
Så kjedelig at han blir borte igjen...typisk!!:(

Koser meg hos svigers :) Hva gjør du?
Så kjekt da. Bor de langt unna?:) Og du, gratiss med stelleveska;):D
Her har vi lekt mye ute i dag, hilst på dyrene på gården og bakt sjokoladekake:D Skulle egentlig reise på hytta i dag, men venter til i morgen:)

Sliten

Vondt i hodet. Hoster
Jeg er sliten og lei.

Begynner du å bli syk?:/

Så kjekt da. Bor de langt unna?:) Og du, gratiss med stelleveska;):D
Her har vi lekt mye ute i dag, hilst på dyrene på gården og bakt sjokoladekake:D Skulle egentlig reise på hytta i dag, men venter til i morgen:)
Takk :)
Høres ut som en koslig dag ;)

Ikke så langt, men de bor på en liten øy så pleier å være en stund når vi kommer hit i stedet for å måtte ta ferge frem og tilbake :)

"Godt" å høre at det ikke er verre:)
Må være slitsomt..

Ja, derav at jeg er siten, rett og slett.

Mannen har også begynt, det hele kommer fra jentungen som også fortsatt har det (i tillegg hr hun nå hatt et par dager med feber, men ikke noe alvorlig) så i det hele tatt.

Hodepine har jeg antakelig av at jeg hoser så mye, og sliten og mens og i det hele tatt.

Takk :)
Høres ut som en koslig dag ;)

Ikke så langt, men de bor på en liten øy så pleier å være en stund når vi kommer hit i stedet for å måtte ta ferge frem og tilbake :)

Aha, det skjønner jeg da:) Har svigers vært flink og kjøpt inn nok kylling:P?

Aha, det skjønner jeg da:) Har svigers vært flink og kjøpt inn nok kylling:p?
Nei :( :( Men var forberedt på det.
Får bli ei skikkelig kyllinguke når vi kommer hjem :P

Back
Topp