Fysj daHerregud som det snør!! Møkkavær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj daHerregud som det snør!! Møkkavær
Vi bor 30 min unna, men ennå ikke vært der etter jeg fikk barn...Føler meg litt misunnelig på dere som bor i nærheten av, eller har familie/hytte/oppholdssted i nærheten av badeland..
Hvorfor ikke?Vi bor 30 min unna, men ennå ikke vært der etter jeg fikk barn...![]()
Fordi det aldri har "passet"Hvorfor ikke?![]()
Tror vi hadde hatt årskort dersom vi hadde hatt noe ordentlig i nærhetenVi bor 30 min unna, men ennå ikke vært der etter jeg fikk barn...![]()
Jeg har aldri vært noe bademenneske, så sikkert derfor jeg ikke tenker på å bruke det så myeTror vi hadde hatt årskort dersom vi hadde hatt noe ordentlig i nærheten
Er lite slik i Oslo/Akershus området hvor det er mulig å parkere i tillegg
Nei, da hadde jeg vel funnet det en gang eller tre i løpet av året...Så bra du fant det
Lå det også bak gardina?!![]()
:O også bor du langs kystlinja!? hva er det jeg hører!!Jeg har aldri vært noe bademenneske, så sikkert derfor jeg ikke tenker på å bruke det så mye![]()
hahaha gratulerer!Jada, jeg tapte juniormonopol mot ungene...
Da regner jeg med at ungene ble gladeJada, jeg tapte juniormonopol mot ungene...
Da regner jeg med at ungene ble glade![]()
Kan ikke de spise ordentlig mat, så kan du ta sjokoladeknuteneDet er vel egentlig tid for lunsj.
HAdde bare disse her likt sjokoladeknutene mine så kunne vi tatt det. Eller noe annet sånn. Men neida, det gjør de ikke, vi må dekke bordet og lage til skikkelig mat, Som de ikke vil ha, egentlig. Og ikke jeg heller...
liker de ikke sjokoladeknuter??! hva slags barn har du egentlig!?Det er vel egentlig tid for lunsj.
HAdde bare disse her likt sjokoladeknutene mine så kunne vi tatt det. Eller noe annet sånn. Men neida, det gjør de ikke, vi må dekke bordet og lage til skikkelig mat, Som de ikke vil ha, egentlig. Og ikke jeg heller...
Kan ikke de spise ordentlig mat, så kan du ta sjokoladeknutene![]()
liker de ikke sjokoladeknuter??! hva slags barn har du egentlig!?
jøsses..... rare greier.I sær yngste, er ikke glad i boller...
Guttungen liker dem, men han tar nok heller ei brødskive med laks....
Her har jeg 3 stesøsken og en bror, det er nå 4 barnebarn jeg har nr 5 i magen. Frøkna var 6,5 når hu fikk søskenbarn og for hu som alltid har hatt fri tilgang på bestemoren sliter fortsatt med å skulle dele henne. Jeg satser på at det går bedre med lillebroren enn med søskenbarna![]()
jøsses..... rare greier.![]()