Skravletråd :)

Vi bor 30 min unna, men ennå ikke vært der etter jeg fikk barn...:rolleyes:
Tror vi hadde hatt årskort dersom vi hadde hatt noe ordentlig i nærheten :rolleyes:
Er lite slik i Oslo/Akershus området hvor det er mulig å parkere i tillegg

Jada, jeg tapte juniormonopol mot ungene...

Da regner jeg med at ungene ble glade :)

Tja, yngste gikk lei av hele greia, så det ble bare tull og jeg besluttet pause. (vi spiller sånn at de spiller videre når jeg har tapt heller enn at de skal telle opp) JEg gidder ikke bestyre et spill hvor det er krangling om hvem som skal ta terningen bort til henne når det er hennes tur, da er det tid for pause

Det er vel egentlig tid for lunsj.

HAdde bare disse her likt sjokoladeknutene mine så kunne vi tatt det. Eller noe annet sånn. Men neida, det gjør de ikke, vi må dekke bordet og lage til skikkelig mat, Som de ikke vil ha, egentlig. Og ikke jeg heller...

HAdde bare disse her likt sjokoladeknutene mine så kunne vi tatt det. Eller noe annet sånn. Men neida, det gjør de ikke, vi må dekke bordet og lage til skikkelig mat, Som de ikke vil ha, egentlig. Og ikke jeg heller...
Kan ikke de spise ordentlig mat, så kan du ta sjokoladeknutene :P

liker de ikke sjokoladeknuter??! hva slags barn har du egentlig!?

liker de ikke sjokoladeknuter??! hva slags barn har du egentlig!?

I sær yngste, er ikke glad i boller...

Guttungen liker dem, men han tar nok heller ei brødskive med laks....

Her har jeg 3 stesøsken og en bror, det er nå 4 barnebarn jeg har nr 5 i magen. Frøkna var 6,5 når hu fikk søskenbarn og for hu som alltid har hatt fri tilgang på bestemoren sliter fortsatt med å skulle dele henne. Jeg satser på at det går bedre med lillebroren enn med søskenbarna :P

Satsar på det :)
Eg satsar på at det går fint å dele bestemor, eller besta som ho "heiter", går veldig greitt sia det blir maks 15 mnd mellom ungane.

jøsses..... rare greier. :D

Mm, de er litt rare av og til.

De liker ikke brus heller. (boblene, det er "sterkt")
Og ikke pommes frites.

Jepp, det er såååå lett å spise på gatekjøkken med dem.... Jeg har ved et par anledninger spurt om de kan få maten servert "uten pommes frites, kan de heller få salat?" (Det er jo greit å stoppe et slikt sted og spise middag på veien når man kjører langtur på ferie.... Jeg lurer på om det hadde funket å ha dem med på "sydenferie"?

Men de liker annen sånne barnegreier altså, pasta og pølser og pizza og sånn. Taco er nammis (Jeg har jo altså unger som liker grønnsaker. Og ost. Og kjøttdeig bare vi lager noe som ikke har så mye krydder, sterkt er ikkr bra, så chili hopper de over, og dropper sausen. )

Back
Topp