Skravletråd :)

Mamma har 5 barnebarn ,merker at noenav de har bedre forholdt til henne enn andre. Men sånn er det vel når man bor langt unna

Ja, det er det.

Mamma har vært veldig opptatt av å likebehandle, men hun så jo de andre mye oftere, men mine mer intenst (vi bodde hos dem eller de hos oss når vi besøkte hverandre) men etter at vi flyttet har det jevnet seg ut. Forholdet til mine svigerforeldre er annerledes. Ungene er jo glade i dem også, og spesielt svigermor kjenner de jo egentlig like godt, men svigerfar treffer vi ikke like mye/lenge om gangen, og når vi er sammen leker de mest med ungene hans, ikke så opptatt av bestefar, liksom. Når vi er hos bestemor er det jo bare bestemor.

Her har mamma tre barn og tre bonusbarn, men kun 1 (snart 3) barnebarn. Alle mine.... Virkar ikkje som om dei andre har planar om å produsera barnebarn med det første. Vil tru Jr vil vera mellom 5 og 10 år før han får søskensbarn.

Her har jeg 3 stesøsken og en bror, det er nå 4 barnebarn jeg har nr 5 i magen. Frøkna var 6,5 når hu fikk søskenbarn og for hu som alltid har hatt fri tilgang på bestemoren sliter fortsatt med å skulle dele henne. Jeg satser på at det går bedre med lillebroren enn med søskenbarna :P

• Liker
Reactions: EJ
Vi bor 2 min gange unna. Så her har det falt naturlig at hun har god kontakt med min sønn. De andre er også blitt så store nå. Mellom 16 og 21 år ;) Så min på 4 har vært lit midtpunkt. Så han sover hver tirsdag til onsdag hos mormoren sin og så går de i svømmehallen om onsdagen :)
Vi bor 50 mil inna,søsteren min bor ti min unna.

Her har jeg en bror på 23, og sambo 2 brødre (22 og 10år). Ingen av de har dame. Så blir nok lenge til mi og får søskenbarn

I alle fall den tiåringen ;)

Jeg har jo en bror som har to unger, men min mann har to store og to små søsken. Den eldste har samboer, men det virker ikke som om de har barneplaner. Den yngste av de store kjenner jeg ikke til noe langvarig forhold i alle fall, og de to små er jo på alder med mine, så der blir jeg vel tante samtidig som jeg blir bestemor.

Her har jeg en bror på 23, og sambo 2 brødre (22 og 10år). Ingen av de har dame. Så blir nok lenge til mi og får søskenbarn
Jeg har to søstre, den eldste har en datter, og der blir det ikke flere, de yngste har ingen planer om barn.
Mannen har en 21 år yngre lillesøster som ikke har noen planer om barn enda

Vi har det aldri utenom jul

Vi har det julaften, nyttårsaften og en dag i påska, somregel langfredag eller 1. påskedag. Langfredag skal ungene være hos mine foreldre, så jeg tenker vi tar det på søndag. Dog, ungene liker det jo ikke da, så det spørs på hvor lenge mannen jobber fredag, og om det evt er skitur på dagtid, tenker jeg

Ja, det er det.

Mamma har vært veldig opptatt av å likebehandle, men hun så jo de andre mye oftere, men mine mer intenst (vi bodde hos dem eller de hos oss når vi besøkte hverandre) men etter at vi flyttet har det jevnet seg ut. Forholdet til mine svigerforeldre er annerledes. Ungene er jo glade i dem også, og spesielt svigermor kjenner de jo egentlig like godt, men svigerfar treffer vi ikke like mye/lenge om gangen, og når vi er sammen leker de mest med ungene hans, ikke så opptatt av bestefar, liksom. Når vi er hos bestemor er det jo bare bestemor.
Mamma og pappa har også vært opptatt av det,men når hun henter de andre en gang i uken,har de ofte på overnatting ++ er det ikke rart de får etbedre forhold

Vi bor 50 mil inna,søsteren min bor ti min unna.

Nesten sånn vi hadde det det, dog "bare" 37 mil, og 15 minutter

Vi flytta, og ungenes forhold til besteforeldre og søskenbarn var et vektig argument.

Mamma og pappa har også vært opptatt av det,men når hun henter de andre en gang i uken,har de ofte på overnatting ++ er det ikke rart de får etbedre forhold

Det er ikke til å unngå det nei. Min brors barn har overnattet hos mine foreldre siden de bar babyer. (ammebabyer!)

Mine måtte rett og slett øve på det de, og yngste er ikke 100% trygg på det enda. Hun har ikke gjort det så mange ganger, så det er litt spennende. Men siden hun gjør det sammen med broren er det greit.

Yes,men vi har vært flinke å besøke hverandre da
Helt klart! Men jeg merker at den tiden ikke alltid strekker til. Mine søsken bor 15 min unna med bil... Men vi sees nesten aldri :(

Vi har jo besteforeldre i nærheten der vi bor men men de er skrøpelige.
Vi hadde jo ingen da. Vi bodde 42 mil unna hans, så det var ikke noe poeng i å bli boende.

Det er ikke til å unngå det nei. Min brors barn har overnattet hos mine foreldre siden de bar babyer. (ammebabyer!)

Mine måtte rett og slett øve på det de, og yngste er ikke 100% trygg på det enda. Hun har ikke gjort det så mange ganger, så det er litt spennende. Men siden hun gjør det sammen med broren er det greit.
Min elsker å sove borte,vi sendte han jo med flyet alene da han var 5,5 for han skulle være en uke på hytta med besteforeldrene. Ble dessverre med den ene gangen da.

Back
Topp