Får lage en cd-mixKoselig dakan nynne på den mens festen pågår
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får lage en cd-mixKoselig dakan nynne på den mens festen pågår
![]()
oh my..., skeptisk!Får lage en cd-mix![]()
Det blir tidenes festoh my..., skeptisk!![]()
sammen med historier om menskopp med karse og forsvunnet julepapirDet blir tidenes fest![]()
Julepapiret ja!! Herregud som jeg leita! Satt meg fast på loftet og hele pakkasammen med historier om menskopp med karse og forsvunnet julepapir![]()
Å jeg og m&m satt på BV forumet og lo oss i hjel!! Seriøst... Jeg lo så jeg nesten vekket veslaJulepapiret ja!! Herregud som jeg leita! Satt meg fast på loftet og hele pakka![]()
Trodde jeg skulle dø oppe på det loftet. Satt jo bomfastÅ jeg og m&m satt på BV forumet og lo oss i hjel!! Seriøst... Jeg lo så jeg nesten vekket veslaDu holdt på i dagesvis til mannen din fant det.
![]()
hehe stemmerTrodde jeg skulle dø oppe på det loftet. Satt jo bomfast![]()
Det var jo midt på natta. Klokka 3 eller noe. Jeg skulle jo finne det jævla julepapiret! Han hadde lagt seg og sover som en stein. Tror jeg ropte etter han i godt over en time før han hørte meghehe stemmerm&m og jeg satt å lurte litt på hva slags mann du har som ville latt deg dø på lofte.. mins å huske han var oppe å kikket til deg ett par ganger
Vekket du ham ikke en gang også? hehe
hahahhahahaha! bringer tilbake mange gode latterkuler!!!! hehehehehehe skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig å sette seg BOM fast på loftetDet var jo midt på natta. Klokka 3 eller noe. Jeg skulle jo finne det jævla julepapiret! Han hadde lagt seg og sover som en stein. Tror jeg ropte etter han i godt over en time før han hørte meg![]()
Er jo kryploft, også er der sånne bjelker overalt. Kom ikke meg av flekkenhahahhahahaha! bringer tilbake mange gode latterkuler!!!! hehehehehehe skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig å sette seg BOM fast på loftet![]()
hahaha stemmer! Å likevel gjemmer du tingene dine der oppeEr jo kryploft, også er der sånne bjelker overalt. Kom ikke meg av flekken![]()
Hahahahahaha stemmer! Å likevel gjemmer du tingene dine der oppe![]()
skulle likt å tatt en titt der.. Med deg inniHahahaJa, det er mye rart der oppe
![]()
Bare å kommeskulle likt å tatt en titt der.. Med deg inni![]()
håper ikke detihvertfall ikke i den kombien
![]()
karse liker jeg... Menskopp... ikke noe for meg tror jeg![]()