Skravletråd :)

sammen med historier om menskopp med karse og forsvunnet julepapir :p
Julepapiret ja!! Herregud som jeg leita! Satt meg fast på loftet og hele pakka :p

Å jeg og m&m satt på BV forumet og lo oss i hjel!! Seriøst... Jeg lo så jeg nesten vekket vesla :D Du holdt på i dagesvis til mannen din fant det. :p
Trodde jeg skulle dø oppe på det loftet. Satt jo bomfast :P

Trodde jeg skulle dø oppe på det loftet. Satt jo bomfast :p
hehe stemmer :P m&m og jeg satt å lurte litt på hva slags mann du har som ville latt deg dø på lofte.. mins å huske han var oppe å kikket til deg ett par ganger :P Vekket du ham ikke en gang også? hehe

hehe stemmer :p m&m og jeg satt å lurte litt på hva slags mann du har som ville latt deg dø på lofte.. mins å huske han var oppe å kikket til deg ett par ganger :p Vekket du ham ikke en gang også? hehe
Det var jo midt på natta. Klokka 3 eller noe. Jeg skulle jo finne det jævla julepapiret! Han hadde lagt seg og sover som en stein. Tror jeg ropte etter han i godt over en time før han hørte meg :P

Det var jo midt på natta. Klokka 3 eller noe. Jeg skulle jo finne det jævla julepapiret! Han hadde lagt seg og sover som en stein. Tror jeg ropte etter han i godt over en time før han hørte meg :p
hahahhahahaha! bringer tilbake mange gode latterkuler!!!! hehehehehehe skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig å sette seg BOM fast på loftet :P

hahahhahahaha! bringer tilbake mange gode latterkuler!!!! hehehehehehe skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig å sette seg BOM fast på loftet :p
Er jo kryploft, også er der sånne bjelker overalt. Kom ikke meg av flekken :P

skulle likt å tatt en titt der.. Med deg inni :D
Bare å komme :D
Du kan hjelpe meg å finne en kjole jeg ikke finner noen plass. Er sikker på at den skal være her :P

God skjærtorsdag alle sammen!
Her ligger jeg med mini i sengs og kjenner at det er altfor kaldt på hytta til å stå opp. Håper gutta på det andre rommet våkner snart så de kan fyre opp før vi står opp:)

God morgen. Guttungen har stått opp, lillesøster driver og lurer på hva hun skal ha på seg.

Han som skal på jobb sover søtt, så nå vekket jeg ham. Han lå og holdt på mobilen, hvilket tydet på at han har slått av alarmen, så jeg spurte. Det stemte.

Da er det bare meg igjen i senga. Jeg venter med å stå opp til mannen er ferdig i alle fall. Jeg kan gå opp på do, men det er godt å bare ligge litt...

Ungene leter desperat etter påskeegg. Jeg vet de fleste leter på lørdag, men her er det i dag. De finner dem ikke.

God morgen alle sammen :) Her er det rolig morgenstund for de små (frøkna og katta) som ligger med dyna og koser i sofaen med en film på tv :) Været er helt nydelig og vi skal vel en tur avgårde med min far i dag :)

Hva er dagens planer hos dere?

Back
Topp