Godt å høre det daSå nasty er jeg jo ikke?!?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre det daSå nasty er jeg jo ikke?!?![]()
Haha...takk for en god latterOg det ble kjapt hakket mer hysterisk når karse i menskopp plutselig ble karsk i menskoppSer for meg påskefesten når karsken går rundt bordet
![]()
Vi får ta det med henne i morgenIkke i det hele tatt![]()
IM IN.. bare vent til lille er ute av magen! Å JEG DRIKKER IKKE AV EN MENSKOPP!Hele BV er invitert![]()
Står over akkurat den drinken jeg ogsåIM IN.. bare vent til lille er ute av magen! Å JEG DRIKKER IKKE AV EN MENSKOPP!
Det blir litt av en hyttefest![]()
![]()
hahahaSatt å tenkte at jeg skal drikke på lørdag, så blandet jeg helt sammen. Blir bare verre og verre dette
![]()
Jeg er så glad samboer tok tidlig kveld, for han ville garantert spurt hva jeg sitter her og fniser sånn av hadde han vært våken, kunne blitt vanskelig å forklare detteHaha...takk for en god latternå trillet jeg nesten utav sofaen
![]()
Mannen er blitt vant til at jeg kommer med plutselige latterutbrudd når jeg har BV-tidJeg er så glad samboer tok tidlig kveld, for han ville garantert spurt hva jeg sitter her og fniser sånn av hadde han vært våken, kunne blitt vanskelig å forklare dette![]()
Godt det ikke bare er meg daStår over akkurat den drinken jeg også![]()
han min bryr seg ikke lengerMannen er blitt vant til at jeg kommer med plutselige latterutbrudd når jeg har BV-tid![]()
Får bare et blikk også "babyverden?"han min bryr seg ikke lengerhahahaha
Vi får finne noe annet godt å drikkeGodt det ikke bare er meg da![]()
Dette er da ingenting...Jeg er så glad samboer tok tidlig kveld, for han ville garantert spurt hva jeg sitter her og fniser sånn av hadde han vært våken, kunne blitt vanskelig å forklare dette![]()
Det burde ikke være noe problem.Vi får finne noe annet godt å drikke![]()
hahahahaha flott sang! kos deg med den!Huh, og dette fikk meg til å begynne å nynne på "tampongfest" med Luxus Leverpostei, og nå får jeg den IKKE ut av hodet!![]()
Gleder meg alleredeDet burde ikke være noe problem.Jeg lager en mean Irish!
![]()
Takk skal du ha! Nå har jeg den på hjernen ogsåHuh, og dette fikk meg til å begynne å nynne på "tampongfest" med Luxus Leverpostei, og nå får jeg den IKKE ut av hodet!![]()
Bare hyggelig, ville ikke vært snilt av meg å holde noe så fint for meg selvTakk skal du ha! Nå har jeg den på hjernen også![]()
![]()
Der må jeg si meg uenigBare hyggelig, ville ikke vært snilt av meg å holde noe så fint for meg selv![]()
Koselig daTakk skal du ha! Nå har jeg den på hjernen også![]()
![]()