Skravletråd :)

Det blir litt av en hyttefest :p :D
hahaha :p Satt å tenkte at jeg skal drikke på lørdag, så blandet jeg helt sammen. Blir bare verre og verre dette :p
Haha...takk for en god latter:p:p nå trillet jeg nesten utav sofaen:p
Jeg er så glad samboer tok tidlig kveld, for han ville garantert spurt hva jeg sitter her og fniser sånn av hadde han vært våken, kunne blitt vanskelig å forklare dette :D

Jeg er så glad samboer tok tidlig kveld, for han ville garantert spurt hva jeg sitter her og fniser sånn av hadde han vært våken, kunne blitt vanskelig å forklare dette :D
Mannen er blitt vant til at jeg kommer med plutselige latterutbrudd når jeg har BV-tid :P

Dette er da ingenting...

minnes en kveld da ei viss skravlehøne klatret rundt på loftet sitt i jakten på julegavepapir :D

Huh, og dette fikk meg til å begynne å nynne på "tampongfest" med Luxus Leverpostei, og nå får jeg den IKKE ut av hodet! :confused:

Huh, og dette fikk meg til å begynne å nynne på "tampongfest" med Luxus Leverpostei, og nå får jeg den IKKE ut av hodet! :confused:
Takk skal du ha! Nå har jeg den på hjernen også :P :P

Back
Topp