Skravletråd :)

Ble bare en kort tur ut på kjøkkenet.
Fikk tatt frem alt jeg trenger, og delt opp grønnsakene så var det en som ville ha mat...

Mens jeg derimot ble sulten, og ruslet ut for å spørre om jeg skulle hjelpe til med noe, og endte med å lage hele pizzaen mannen hadde bestemt vi skulle ha. For nemlig, hans oppfatning av å lage middag er å begynne med oppvasken. 2,5 time etter at jeg sa "jeg skulle jo til å lage til mat til oss tre her hjemme nå, men siden du kommer hjem nå så lager vi heller mat til alle fire når du er hjemme". Så her var det tre sultne folk

Jeg er bare på FS sitt, og det bruker jeg bare til at jeg har dagbok der. Fordi det ble for utleverende å ha den åpent over tid. Pga kjentfolk på BV, og dessuten, vel litt for mange "gode råd fra nybegynnere" som jeg ikke orket akkurat i dagboka mi.
Akkurat derfor har vi skjult forum på min termingruppe:) kun vi som er der som ser..

Han KOM faktisk hjem allerede klokka tre i dag da. Han skal jobbe torsdag og fredag, muligens ikke helga, og hele neste uke inkl mandag men håp om at han kan komme hjem til middag, i stedet for sånn "til å legge ungene? eller har du nøkkel, så låser jeg når jeg legger meg" liskom.
Bra han slutter tidligere da:) så får dere litt kveld sammen..

Akkurat derfor har vi skjult forum på min termingruppe:) kun vi som er der som ser..

Ja, greia er at skjult forum på fs er ikke i bruk egentlig, utover dagbokseksjonen. Der er det en del tråder som oppdateres.

Jeg savner tidvis å ha dagboka mi slik at mine gravide skravevenner kan følge den, for det er jo slik at flertallet av dem jeg har skravlet med, og jeg har skravlet mye disse siste to årene, som er den tiden jeg har hatt denne brukeren, de har jo blitt gravide etterhvert.

Bra han slutter tidligere da:) så får dere litt kveld sammen..

Jepp, veldig kjekt, ikke minst for ungene som nå får litt tid med sin far i dag. Det ser vi jo at de setter stor pris på.

Hva skal du lage?:D
Håper det smaker:cool:

Hun lager jo alltid veldig god og kreativ mat. (Selv om akkurat nå ble det bare babymat da, slik jeg tolket henne Jeg antar det var lillegutt som var den som krevde mat før hun var ferdig på kjøkkenet)
Så jeg antar svaret er i en helt annen liga enn vår pizza

Ja, greia er at skjult forum på fs er ikke i bruk egentlig, utover dagbokseksjonen. Der er det en del tråder som oppdateres.

Jeg savner tidvis å ha dagboka mi slik at mine gravide skravevenner kan følge den, for det er jo slik at flertallet av dem jeg har skravlet med, og jeg har skravlet mye disse siste to årene, som er den tiden jeg har hatt denne brukeren, de har jo blitt gravide etterhvert.
Ja, det beste er jo å skravle med dem man kjenner best:) men som du sier, dersom man legger dagboka åpent kan jo hvem som helst lese og følge med..

Ja, det beste er jo å skravle med dem man kjenner best:) men som du sier, dersom man legger dagboka åpent kan jo hvem som helst lese og følge med..

Tveegget sverd det der.

Hun lager jo alltid veldig god og kreativ mat. (Selv om akkurat nå ble det bare babymat da, slik jeg tolket henne Jeg antar det var lillegutt som var den som krevde mat før hun var ferdig på kjøkkenet)
Så jeg antar svaret er i en helt annen liga enn vår pizza
Hehe...så hun er en kreativ kokk??:D
*forte seg å gjemme Grandiosaen i frysa*

Klart de gjør:D pappa er viktig!

Det er det absolutt ingen tvil om

Det har vært lite pappatid på dem siden september egentlig. Det er mitt navn som har signert på de aller fleste leseleksene til guttungen, det er meg som har hentet og gitt middag utenom to dager i uka i 7 uker fra nyttår, og mannen har de rett og slett sett litt for lite til. Han prøver, han kommer hjem på onsdager for å følge på trening, han er hjelpetrener på guttungens fotballlag, men i dag er det påskeferie på trening da. Men det er lite pappatid på ungene, og når han faktisk kommer hjem for å legge dem, så jobber han somregel når de er lagt så det er enda mindre kjærestetid for oss.

Det ert håp om at dette skal bedre seg enten nå etter påske eller i alle fall etter første uka i mai, visstnok. Jeg håper.

Hehe...så hun er en kreativ kokk??:D
*forte seg å gjemme Grandiosaen i frysa*

Ja, mens min lørdagskveldsmiddag er hjemmelaget pizza med kjøttdeig og lite annet er hennes baconsurret svinefilet med en saus jeg ikke kan stave og grønnsaker jeg aldri har i hus, liksom.

Det er det absolutt ingen tvil om

Det har vært lite pappatid på dem siden september egentlig. Det er mitt navn som har signert på de aller fleste leseleksene til guttungen, det er meg som har hentet og gitt middag utenom to dager i uka i 7 uker fra nyttår, og mannen har de rett og slett sett litt for lite til. Han prøver, han kommer hjem på onsdager for å følge på trening, han er hjelpetrener på guttungens fotballlag, men i dag er det påskeferie på trening da. Men det er lite pappatid på ungene, og når han faktisk kommer hjem for å legge dem, så jobber han somregel når de er lagt så det er enda mindre kjærestetid for oss.

Det ert håp om at dette skal bedre seg enten nå etter påske eller i alle fall etter første uka i mai, visstnok. Jeg håper.
Håper virkelig det endrer seg, ja:)
Trist når jobben tar så mye av tiden..
Her er det omvendt...gutta har for lite mammatid:rolleyes: fordi jeg jobber turnus og er mye borte på ettermiddag/kveld..

Ja, mens min lørdagskveldsmiddag er hjemmelaget pizza med kjøttdeig og lite annet er hennes baconsurret svinefilet med en saus jeg ikke kan stave og grønnsaker jeg aldri har i hus, liksom.
Haha, da er du og jeg i samme liga:p
Men hadde vært morsomt å vært litt mer kreativ i matveien:cool:

Back
Topp