Bare delvis. Mer kommer, litt for hver dag.Har dere pyntet til påske jenter?![]()
Jeg er sliten som fy, huset må ryddes og vaskes, jeg sov en liten time midt på dagen, det er sånn jeg er i form nå, så det tar den tiden du tar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare delvis. Mer kommer, litt for hver dag.Har dere pyntet til påske jenter?![]()
Takkhar lungebetennelse...møkk!
Har dere pyntet til påske jenter?![]()
Har lagt på et par duker og funnet frem gule lys. Det er det jeg harHar dere pyntet til påske jenter?![]()
NopeHar dere pyntet til påske jenter?![]()
Det med pynt i egget var koselig. Skal huske til lille skal få sitt første eggMin mor la alltid en liten påskepynt i påskeeggene våre når vi vokste opp. De hadde vi i hver vår likke skoeske, og pyntet rommene våre med, Når vi flyttet hjemmefra fikk vi dem med, som en start til pynt i eget hjem.
Den tradisjonen viderefører jeg, for det er stas med de gamle kyllingene mine. Så jeg skal hente dem frem, det skal jeg. I morgen må det bli om jeg skal rekke det til påske. Lys og servietter, ungenes kyllinger fra eggene i fjor (sto på gjesterommet) og de de fikk i årets påskegave fra mine foreldre, samt det som ble laget på skolen i år (hvor i all verden er et blitt av den kyllingen hun laget i bhg? Den må jo også opp!) er kommet frem, da. Så litt påske er her. og karse. Guttungen har sådd karse på skolen og på sfo
Mmmm. Bokstavkjeks! Det er godtMine har fått fra første egg, som ellers inneholdt rosiner og bokstavkjeks tror jeg det var. Han var halvannet år. Jeg tror hun fikk egg enda tdligere, bre rett over året gammel, hun er jo født i februar, og var andremann, så fikk hann, fikk hun.
Takk for detHuff da, det hørtes ikke noe godt ut.
Definitivt god bedring, men kjip påske da
Kun pyntet med guttas hjemmelagede pyntHar dere pyntet til påske jenter?![]()
Tusen takkDu får ha riktig god bedring! Håper du blir fort frisk igjen![]()
Tusen takk
Sååå typisk å bli syk i påska liksom![]()
Ja, mann og barn drar på fjellet til svigersJa det er det, var syk hele jula jeg da... Blir bare hjemme og pleier deg selv I påska du nå da?
Mmmm. Bokstavkjeks! Det er godt![]()
Ja, mann og barn drar på fjellet til svigersjeg blir hjemme..
Skal jo egentlig jobbe, men får se hvor fort denne medisinen virker![]()
Kun pyntet med guttas hjemmelagede pynt![]()
Nopeingen planer om å gjøre det heller
![]()
Har lagt på et par duker og funnet frem gule lys. Det er det jeg harBlir nok mer etter hvert som minsten vokser opp
![]()