Skravletråd :)

Solgt hundene? :eek: hvorfor?

Da blir det kanskje fyrverkeri neste nyttårsaften da?
Utviklet skikkelig allergi siste året. Prøvd alt av medisiner og til og med alternativ behandling, men ingenting hjalp. Ble bare verre. Begynte med kløe og utslett, men på slutten fikk jeg kraftige allergianfall der halsen snøret seg sammen og jeg slet med å puste. Så hadde ikke noe valg :(

Utviklet skikkelig allergi siste året. Prøvd alt av medisiner og til og med alternativ behandling, men ingenting hjalp. Ble bare verre. Begynte med kløe og utslett, men på slutten fikk jeg kraftige allergianfall der halsen snøret seg sammen og jeg slet med å puste. Så hadde ikke noe valg :(
Uff så kjedelig :/ da skjōnner jeg at dere må grundig til verks og fjerne alle hårene

Uff så kjedelig :/ da skjōnner jeg at dere må grundig til verks og fjerne alle hårene
Har jo drevet og støvsugd og slikt etter de dro. Men først nå vi hadde ork og tid til å få dradd frem alt av møbler og tatt skikkelig. Er jo hår overalt. Klistret under stolseter og sofa, bak skjenker og skap :P

Hår er grunnen til jeg ikke vil ha hund (eller katt:p)
Selv om jeg savner dem skal jeg innrømme at det er veldig deilig å tenke på å slippe alle hårene. Vi måtte jo bytte ut gulvteppene også :P

Skjønner det skal bli godt ja. Hater å bli full av hår nār vi er på besøk med venner med hund;p
Har jo blitt nekta å komme på øya til svigers med hundene også så nå i påska er første gang vi skal dit på 2 år :P

Da må du komme til fellesfyrverkeriet på Glomset. Der er vi hver nyttårsaften :D
Spørs i år da, med ei på 10mnd. Essda, må jo få se hun og :p
Klart hun må få med seg :) Vi har en date ;)
Du skal få være med hjem og få kylling også ;)

Back
Topp