Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykke tilDeilig når det først er gjort da
![]()
Utviklet skikkelig allergi siste året. Prøvd alt av medisiner og til og med alternativ behandling, men ingenting hjalp. Ble bare verre. Begynte med kløe og utslett, men på slutten fikk jeg kraftige allergianfall der halsen snøret seg sammen og jeg slet med å puste. Så hadde ikke noe valgSolgt hundene?hvorfor?
Da blir det kanskje fyrverkeri neste nyttårsaften da?
Kanskje du setter i gang fødsel midt i vaskingaTakkhar heldigvis ikke så mye som deg da
![]()
Uff så kjedelig :/ da skjōnner jeg at dere må grundig til verks og fjerne alle håreneUtviklet skikkelig allergi siste året. Prøvd alt av medisiner og til og med alternativ behandling, men ingenting hjalp. Ble bare verre. Begynte med kløe og utslett, men på slutten fikk jeg kraftige allergianfall der halsen snøret seg sammen og jeg slet med å puste. Så hadde ikke noe valg![]()
Har jo drevet og støvsugd og slikt etter de dro. Men først nå vi hadde ork og tid til å få dradd frem alt av møbler og tatt skikkelig. Er jo hår overalt. Klistret under stolseter og sofa, bak skjenker og skapUff så kjedelig :/ da skjōnner jeg at dere må grundig til verks og fjerne alle hårene
Men fyrverkeri jaUff så kjedelig :/ da skjōnner jeg at dere må grundig til verks og fjerne alle hårene
Hår er grunnen til jeg ikke vil ha hund (eller kattHar jo drevet og støvsugd og slikt etter de dro. Men først nå vi hadde ork og tid til å få dradd frem alt av møbler og tatt skikkelig. Er jo hår overalt. Klistret under stolseter og sofa, bak skjenker og skap![]()
Selv om jeg savner dem skal jeg innrømme at det er veldig deilig å tenke på å slippe alle hårene. Vi måtte jo bytte ut gulvteppene ogsåHår er grunnen til jeg ikke vil ha hund (eller katt)
Da må du komme til fellesfyrverkeriet på Glomset. Der er vi hver nyttårsaftenMen fyrverkeri jaSkal vi møttes nyttårsaften?
![]()
Skjønner det skal bli godt ja. Hater å bli full av hår nār vi er på besøk med venner med hund;pSelv om jeg savner dem skal jeg innrømme at det er veldig deilig å tenke på å slippe alle hårene. Vi måtte jo bytte ut gulvteppene også![]()
Har jo blitt nekta å komme på øya til svigers med hundene også så nå i påska er første gang vi skal dit på 2 årSkjønner det skal bli godt ja. Hater å bli full av hår nār vi er på besøk med venner med hund;p
Klart hun må få med segDa må du komme til fellesfyrverkeriet på Glomset. Der er vi hver nyttårsaften
Spørs i år da, med ei på 10mnd. Essda, må jo få se hun og![]()
Nattmat på nyttårsaften må jo være spekemat og potetsalatKlart hun må få med segVi har en date
![]()
Du skal få være med hjem og få kylling også![]()
Spekemat, potetsalat OG kylling så har vi en dealNattmat på nyttårsaften må jo være spekemat og potetsalat![]()
Greeeeit greeeitSpekemat, potetsalat OG kylling så har vi en deal![]()
Å det hørtes veeeeldig godt utSpekemat, potetsalat OG kylling så har vi en deal![]()
Åja, ja da skjønner jeg at det tok litt tidEr ikke så fryktelig stort. 2 etasjer, 130kvm. Men vi har nylig solgt hundene våre og det var hår overalt som måtte vekk. Så vi dro frem og snudde opp ned på alt av møbler for å få vasket skikkelig![]()
God formiddag, og god bedring!God formiddag jenter
Jeg er syklege kl 11...