Skravletråd :)

Har dere pyntet til påske jenter? :)
Bare delvis. Mer kommer, litt for hver dag.

Jeg er sliten som fy, huset må ryddes og vaskes, jeg sov en liten time midt på dagen, det er sånn jeg er i form nå, så det tar den tiden du tar

Min mor la alltid en liten påskepynt i påskeeggene våre når vi vokste opp. De hadde vi i hver vår likke skoeske, og pyntet rommene våre med, Når vi flyttet hjemmefra fikk vi dem med, som en start til pynt i eget hjem.

Den tradisjonen viderefører jeg, for det er stas med de gamle kyllingene mine. Så jeg skal hente dem frem, det skal jeg. I morgen må det bli om jeg skal rekke det til påske. Lys og servietter, ungenes kyllinger fra eggene i fjor (sto på gjesterommet) og de de fikk i årets påskegave fra mine foreldre, samt det som ble laget på skolen i år (hvor i all verden er et blitt av den kyllingen hun laget i bhg? Den må jo også opp!) er kommet frem, da. Så litt påske er her. og karse. Guttungen har sådd karse på skolen og på sfo

Min mor la alltid en liten påskepynt i påskeeggene våre når vi vokste opp. De hadde vi i hver vår likke skoeske, og pyntet rommene våre med, Når vi flyttet hjemmefra fikk vi dem med, som en start til pynt i eget hjem.

Den tradisjonen viderefører jeg, for det er stas med de gamle kyllingene mine. Så jeg skal hente dem frem, det skal jeg. I morgen må det bli om jeg skal rekke det til påske. Lys og servietter, ungenes kyllinger fra eggene i fjor (sto på gjesterommet) og de de fikk i årets påskegave fra mine foreldre, samt det som ble laget på skolen i år (hvor i all verden er et blitt av den kyllingen hun laget i bhg? Den må jo også opp!) er kommet frem, da. Så litt påske er her. og karse. Guttungen har sådd karse på skolen og på sfo
Det med pynt i egget var koselig. Skal huske til lille skal få sitt første egg

Mine har fått fra første egg, som ellers inneholdt rosiner og bokstavkjeks tror jeg det var. Han var halvannet år. Jeg tror hun fikk egg enda tdligere, bre rett over året gammel, hun er jo født i februar, og var andremann, så fikk hann, fikk hun.

Mine har fått fra første egg, som ellers inneholdt rosiner og bokstavkjeks tror jeg det var. Han var halvannet år. Jeg tror hun fikk egg enda tdligere, bre rett over året gammel, hun er jo født i februar, og var andremann, så fikk hann, fikk hun.
Mmmm. Bokstavkjeks! Det er godt :D

Ja det er det, var syk hele jula jeg da... Blir bare hjemme og pleier deg selv I påska du nå da?
Ja, mann og barn drar på fjellet til svigers:) jeg blir hjemme..
Skal jo egentlig jobbe, men får se hvor fort denne medisinen virker;)

Mmmm. Bokstavkjeks! Det er godt :D

Det er det.

De er til og med halvgrove nå til dags. Men fortsatt gode. Ungene liker dem godt. (for sunne er de jo ikke akkurat. Ikke tom og jerry heller, selv om de vsstnok inneholder mindre sukker (enn hva?) Men greia er jo at vi ikke ALLTID er sunne. De spiser ikke snop og kjeks til hverdags, men nettopp derfor kan vi unne oss litt av og til. Nemlig, og påske er godteritider.

Back
Topp