Skravletråd :)

Heisann :) hvordan er været hos dere ? Her er det grått ! Perfekt vindusvask vær, men trur ikke energien strekker til :( begynner å bli syk også, våknet opp med skikkelig vondt i halsen. Men lader vertfall opp til husvask :)

Heisann :) hvordan er været hos dere ? Her er det grått ! Perfekt vindusvask vær, men trur ikke energien strekker til :( begynner å bli syk også, våknet opp med skikkelig vondt i halsen. Men lader vertfall opp til husvask :)
Her er det sooool :) Har akkurat trillet en tur. Burde vasket vinduer jeg også, men det er vel noe av det kjedeligste jeg vet om :P

Her er det sooool :) Har akkurat trillet en tur. Burde vasket vinduer jeg også, men det er vel noe av det kjedeligste jeg vet om :P
Sol her og. Men ser ikkje dei skitne Vindua mine, sidan eg er på jobb. :) dei er grufullt skitne her og, men det er heldigvis ikkje mitt ansvar:p

Vaske vinduer gjør jeg ikke, men vi har gått tur med hunden.

Sol her og. Men ser ikkje dei skitne Vindua mine, sidan eg er på jobb. :) dei er grufullt skitne her og, men det er heldigvis ikkje mitt ansvar:p
Går hjemme og ser på dem hver dag nå :P Har spor etter 2 duer på de i stua og etter 1 due i gangen. Gikk heldigvis bra med fuglene, men de kunne godt ha vasket etter seg :P

Jeg har mest barnehender og hundesnute på mine vinduer
Innsiden, ja

Jeg har mest barnehender og hundesnute på mine vinduer
Innsiden, ja
Haha. Har hundesikkel på innsiden vi også :P Men sånn er det når hunden er så bortskjemt at han har fått den fineste vindusplassen i hele huset ;)

Blå himmel og strålende sol:D
God bedring!

Back
Topp